{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

W G
W G
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 50 Svar: 152

Gamer pc - nyt opgradering {{forumTopicSubject}}

Hvad synes i jeg skal opgradere ??
Jeg skal ud og købe nyt motherboard lige meget hvad da jeg får BSOD pga. der er fejl.
Er min CPU god nok?? Jeg skal selvfølgelig også have ny strømforsygning og grafikkort men ville i sige der var noget andet som var nødvendigt at opgradere ??? smiley

Specs:
Strømforsyning Rasurbo 530WAT
Ram mængde: 4GB DDR2 Dual
Hardisk: C: 465GB
D: 34,4

Graffikkort: Nvidia Geforce 8800 GTS
Motherboard: MSI MS-7360 PCI-E
CPU: Intel core 2 quad CPU q6700 @ 2.66GHz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gamer pc - nyt opgradering
  • #1   22. dec 2011 Kommer meget an på hvad du bruger din computer til, hvis det er til CS 1.6 så bare køb nyt bundkort og ikke noget andet, hvis det er til andre spil med lidt bedre grafik og nyre, ville jeg muligvis skaffe mig helt nyt gear..

• #2   22. dec 2011 Køb en ny computer, at købe nye ting til den du har der, ville næsten være spild af penge smiley

• #3   22. dec 2011 Hvorfor ville det være spild af penge???

Den skal bruges til at kunne trække de nyeste spil ?

• #4   22. dec 2011 fordi at ALT skal skiftes ud, hvis den skal kunne trække nogen af alle de nye spil smiley Det du har i nu, er gammelt og sløvt. smiley

• #5   22. dec 2011 Men ellers, ny og større strømforsyning, nyt GFX, bedre ram, bedre CPU, nyt motherboard og sikkert også en ny og hurtigere HDD, da jeg ikke regner med at den er særlig god den du har i nu smiley
    Og så skal GFX og det andet self også passe i sockets på motherboard.

• #6   22. dec 2011 Ja okay, Ved i hvert fald at min strømforsygning skal skiftes, hvad siger du til det her ??

http://www.corsair.com/power-supply-units/gaming-series-power-supply-units/gs800w.html

http://www.fcomputer.dk/hardware/bundkort/asus/maximus-iv-extreme-z-s-1155/

• #7   22. dec 2011 Jeg har ca. 7000 at gøre godt med smiley

• #8   22. dec 2011 Hvis du har 7000 kr, så synes jeg at du skal købe en ny computer, man kan få rigtig meget computer for 7000 kr smiley

• #9   22. dec 2011 Så jeg vil ikke få en bedre computer af at opgradere end hvis jeg køber en ny?

• #10   22. dec 2011 WG, hvis du har 7000 kr + hvis du vælger at sælge den computer du har der til måske 1500-2000 kr så ialt 8500/9000 kr at gøre godt med, så ville jeg sku købe en ny, det er spild af penge at upgradere med det du har der.

Hvis du har brug for hjælp til at finde dele til en ny computer så vil jeg da gerne hjælpe dig igang.. Hvis du gerne vil ha en færdig samlet pc så kan jeg også godt finde en til dig.

Mvh Christian.

Men alt i alt DUMT at upgrader det du har der, du vil aldrig kunne komme til at spille nyere spil med nogle af de hardware ting du har i din computer der..

• #11   22. dec 2011 Men send en PM så hjælper jeg dig gerne

• #12   22. dec 2011 W G
    Jeg har lige lavet en på SHG.DK for 5500kr

Processor: i5
    Grafikkort: 5770HD ( Opgraderes efter jul "min mening er: Ati stinker" ) TIL Gtx 560gt
    Motherboard: gigabyte tripleXXX Usb 3.0 understøttet overalt
    Hdd:500gb sata
    Strømforsyning 650W Corsair bedste 650 watt du kan få smiley
    Kabinet: CM HAF 922

Forresten så kører den kanont bf3 i high med 40fps og fed grafik, og udfylder alle mine krav smiley

• #13   22. dec 2011 Forresten de giver rabat hvis du selv bygger smiley

• #14   22. dec 2011 Mammi

Du kan da samle en computer som er bedre end det der for 5500 smiley

• #15   22. dec 2011 Baboom's Haj !

Nu tænke jeg også mere på at han nok gerne vil ha en computer nu og ikke sidde og vente.. Men ja hvis du vil spare måske 500 så vent til starten af feb.

Og med hensyn til at sælge hans computer så er der mangle CS 1.6 spillere der gerne vil ha sådan en merskine til det formål.. og der bliver solgt rigtig mange computer for tiden af den slags.. Så der må jeg altså skuffe dig..

• #16   22. dec 2011 Hvorfor kommer du herind og svare til dette forum med den der arrogante holdning, slap dog lige lidt af vil du?

Min maskine fejler absolut inden og shg har selv sat den sammen, den blev købt sidste år 2 måneder inden jul, og der var det bestemt ikke outdatet, og personligt synes jeg da det er pisse godt kort til pengene, men jeg er ikke glad for ati smiley Eftersom det første 5770 jeg fik med, havde den berømte glitch at lukke skærmen ned ingame..

• #17   22. dec 2011 Inden:intet

• #18   22. dec 2011 Fordi du snakker ned til folk smiley Bla med Citat: "Hvad snakker du om? I er jo helt væk"

Jeg synes ikke ati er godt i forhold til geforce, ati grafik kortene laver mange ujævne kanter ingame i fx, bf3, just cause og rage

Synes bestemt ikke ati har noget at sige når man smider et grafik kort fra geforce, der har samme specs i puljen..

Du kan bare prøve at google\youtube det..

Og nej de fixede ikke kortet! De blev nødt til at trække det tilbage fra markedet og sende en ny serie ud fra en anden producent til kunderne istedet!

• #19   22. dec 2011 Desuden har jeg kørt ati hele livet igennem, startede dengang med et gammelt 9600 pro, og sluttede nu på dette 5770, eftersom jeg har spillet på computere med geforce kort i..

Har haft en masse kort i mellem

Og nu synes jeg virkelig ikke det er godt mere smiley Jeg tog det forkerte valg dengang kan jeg ihvertfald godt se

Men ja! En ting er rigtigt prisen på ati er billigste!!!!!!
    Men du får også hvad du betaler for!

• #20   22. dec 2011 Du må for gudsskyld ikke fjerne støv med en kompressor, der er altid kondens vand i en kompressor, bad choice!

1. Det hedder så godt nok geforce (Nvidia er en underproducent) http://www.komplett.dk/k/search.aspx?q=geforce&bn=&mfr=ASUS
    2. Min vens geforce er identisk i specs med mit 5770
    3. Og alligevel er det lige atis kort det skal ske på, og ikke et geforce ( im just saying )

Og jo jeg kan sagtens bruge den der klassiske du får hvad du betaler for, fordi atis kort er generelt billigere end geforce kortene, og geforce kortene er generelt bedre end atis smiley

GTX 590 er forresten det bedste ikke 6990 smiley

• #21   22. dec 2011 Så håber jeg den er lukket, for jeg gider ærlig talt ikke sidde og diskutere det.
    Geforce er bare bedst og sådan er det smiley

• #22   22. dec 2011 http://www.komplett.dk/k/search.aspx?q=geforce

Og det var så det link her jeg skulle smide i min comment deroppe ^

• #23   22. dec 2011 Baboom's Haj !

1: Fordi den er super nice til 1.6 og det kan du høre de fleste der spiller spillet. Og den køre også bedre end helt ny PC med bedre specs. Det har noget med FPSen af gøre i spillet så den trækker den højre op end en ny fx vil gøre. Og sådan er det bare.... Længere er den ikke.

2: Forsvars mode? hahah er du tabt som lille eller?. Det har intet med forsvars mode at gøre, overhovedt, jeg skriver bare min mening og hvad jeg syntes manden skulle gøre. ??????

3. De fleste hardiske er stadig høje nu det er rigtigt, men nu var det også mere om han gad VENTE/ELLER IKKE ?? bare for sølle 500 - 700 som det bliver på de 6-8 uger ?

• #24   22. dec 2011 Christian, ja men dem kan du så lægge til igen når juletilbuddet ikke er der mere smiley

• GrammarNazi -
    GrammarNazi - Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Svar: 3
    #25   22. dec 2011 Mammi...Læs og lær:
    http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce

Altså hedder det Nvidia

• #26   22. dec 2011 GeForce is a brand of graphics processing units (GPUs) designed by Nvidia.

Altså er den lukket smiley

• #27   22. dec 2011 Specs er jo heller ikke de samme på de kort der min ven smiley

• #28   22. dec 2011 (link fjernet)

Kortet min ven havde var et gtx 460 mod mit 5770..

• #29   22. dec 2011 Endnu engang et bevis på geforce er førende,
    Kun atis 6990 og 6950 slår geforce kortene smiley

• #30   22. dec 2011 Og alligevel vinder 580
    Og lig så lige mærke til det nye model 590 ikke er med smiley Men det er 4gb edition af 5990 tilgængeld

men seriøst jeg gider ikke diskutere med jer. I bliver jo aldrig enige alligevel det er som at diskutere med et spejl altså

• #31   22. dec 2011 Vi lukker den tak!

• GrammarNazi -
    GrammarNazi - Tilmeldt:
    dec 2011

#32   22. dec 2011 Mammi.

Du har miforstået sætningen fulstændigt. Når Nvidia er dem der designer gpu'erne til fabrikanten som er Geforce, så er det også Nvidia der ligger øverst.

• #33   22. dec 2011 Ja og så?
    Derfor kalder man dem stadig geforce kort?

Du står skuda ikke og siger til mig at hvis du fx snakker om et gtx 560 at du så siger til ham du snakker med nvidia geforce 560 ? Så siger du skuda bare geforce 560, da det jo kommer an på underproducenten, det er det jeg har prøvet at banke ind i knolden på den bonderøv til haj i flere timer nu, men han tror jo simpelthen han er einstein, er itvivl om knolden overhovedet kan rumme mere i hovedet?

http://www.youtube.com/watch?v=as-hC6Q4GF8

• #34   22. dec 2011 Baboom's Haj !

Den eneste du latterlige gøre her, er dig selv med dine oversmarte kommentare på alt og alle smiley

• Daniel .
    Daniel . Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #35   22. dec 2011 For satan Mammi. Sikke dog et grin jeg har fået mig i aften.

• #36   22. dec 2011 Forkert link din abe smiley

• #37   22. dec 2011 Du kan da også bare beholde den viden? Jeg ved da mere end en gennemsnits ihvertfald. Men god jul, og ja jeg failede nok på den der med nvidia, men hvad fanden man lærer jo af sine fejl.

Synes dog stadig det er forkert af dig at du bare braser ind deroppe ^ og begynder at skrive vi er helt væk fordi vi siger han skal købe en ny maskine smiley

• #38   22. dec 2011 Specs:
    Strømforsyning Rasurbo 530WAT
    Ram mængde: 4GB DDR2 Dual
    Hardisk: C: 465GB
    D: 34,4

Graffikkort: Nvidia Geforce 8800 GTS
    Motherboard: MSI MS-7360 PCI-E
    CPU: Intel core 2 quad CPU q6700 @ 2.66GHz

Men det setup her kan du jo sikkert meget med smiley

• GrammarNazi -
    GrammarNazi - Tilmeldt:
    dec 2011

#39   22. dec 2011 Nej Mammi du ved mindre end en gennemsnitlig. Du ved bare så lidt at du ikke har opdaget det endnu.

Det er Nvidia der er bossen, og derfor kommer kortene også fra Nvidia. Basta. Du kan argumentere lige så meget du vel, men faktum er at jeg har ret.

AMD er også bossen = Grafikkortene kommer fra AMD.

• #40   23. dec 2011 Øhm okay, Det kan også godt være det er mit graffikkort som er brændt af, jeg har spurgt på diverse pc forums omkring den fejl den skriver og der siger det at det nok er motherboard men jeg tror mere det er noget med grafikken.

Jeg kan sagtens spille CSS der går den faktisk stort set aldrig i BSOD
    det er altid når jeg spiller WOW eller hvis jeg spiller BFBC2 at jeg får BSOD??

Tror du det er grafikkortet eller er det fordi min strømforsyning ikke levere nok strøm da den kun er på ca 500w ??

Kommentér på:
Gamer pc - nyt opgradering

Annonce