Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  World of warcraft jeres yinglings class?
  • #1   24. dec 2011 jeg er meste på min druid ( tank )
    og så er jeg også meste på min hunter smiley

• #2   24. dec 2011 Synes bare rogues er sejere, for de kan stealth!

• #3   24. dec 2011 Enhanch shaman er den vildeste dps class atm, er dog stoppet med wow og er startet med sw tor i stedet

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #4   24. dec 2011 hunter 100%

• #5   24. dec 2011 Begge :)! ellers Rouge Hvis du kan spille den rigtige ellers Hunter

• #6   24. dec 2011 Nichlas hvor længe har du spillet spillet? smiley

• #7   25. dec 2011 Druid og pala. Min main er druid.

• #8   25. dec 2011 Angående rouge og hunter, ville jeg vælge en hunter. Jeg har selv begge dele, men jeg hælder mest til hunteren.
    Dog er det jo en smagssag.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 549
    #9   25. dec 2011 Neerds..!

• sebastian p
    sebastian p Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Svar: 4
    #10   25. dec 2011 tag en DK de er fandme gode smiley

• #11   25. dec 2011 Jeg har spillet i en 3-4 år

• #12   25. dec 2011 Simone F -- hvor længe har du spillet?

Nichlas - det staves ROGUE ikke ROUGE, burde i vide eftersom i har spillet så længe smiley

• #13   25. dec 2011 2 år har jeg spillet fast

• #14   25. dec 2011 Fatty du stavede det rigtigt. Gjorde Simone som har spillet 2år fast og Nichlas som har spillet i 3-4 år ikke.

• #15   26. dec 2011 MAnge gang Undskyld fordi jeg ikke kan stave? Jeg stoppper da straks med og Spille wow fordi jeg lige stave en class forkert? VIl du rette Andr?
    Druid
    Paladin
    Hunter
    Mage
    Shaman
    osv osv osv.. Det jo 100% lige meget om jeg kan stave lortet bare jeg kan spille det? Og nej jeg spiller ikke RoGUE!.. Men en ven af mig. Har været nummer 16 I Wrold ranking i Dps på en boss og bla bla bla. Så kom ikke og fortæl mig noget.. Ved alt hvad jeg har brug for og vide om spillet og det er jeg glad for Færdig!

• #16   26. dec 2011 Ja, jeg er heller ikke lige den bedste til at stave på andre sprog, så jeg skrev bare det som Nichlas skrev.

• #17   26. dec 2011 (link fjernet) Min (main) Holy paladin

(link fjernet)

Min Hunter

(link fjernet)

Min Druid som dinged for 3 dage siden :)! Og self en masse alt's fra lvl 2-81

• #18   26. dec 2011 Fatty.

- Der snakkes om de laver Wow tilbage til det GAmmle. Altås hvor du ikke har de der 130k Hp Ub osv men hvor man crittede 2k eller sådan smiley

• #19   27. dec 2011 Nichlas - Hvor har du det vrøvl fra??? Wow kører videre til MoP.. Desuden virker det MEGET som om du burde vide noget om spillet, ikke EN eneste enchant er der på noget af dit gear scrub. Og so what? Har en DK ven i guilden som lavede top2 dps på Onyxia (lvl80) gør ikke mig bedre vel? smiley

• #20   27. dec 2011 Fra Blizzard? Og jeg gider ikke diskuter mere med dig. Farvel du

• #21   27. dec 2011 Nichlas - Oh God, er du en af de typer? ''Jeg kender en fra blizzard som siger det og det'' vrøvl ! Du gider ikke diskutere? det da klart med den scrub class du har dig der.. INGEN enhants overhovedet gg.

• #22   27. dec 2011 Nej. Er ikke den type som siger det :).. Kender ingen der inde fra. Siger bare hvad jeg har hørt fra forskelige steder :).. Siger bare jeg gider ikke diskutere OM hvor gode eller dårlige Mine Ench er eller hvor godt jeg kan stave til Rogue?.. Syntes ikke der er noget og Diskutere over. KAn godt være de foresætter stilen i Mop, Og jeg helt tilfreds med hvad de gør.

• #23   27. dec 2011 Hvor har du hørt det fra? Har Inter set på mmo- champion eller noget. De ville nok haft sagt det smiley og jo der er noget at diskutere når du mener du har styr på det. Når man sagtens kan se du ikke har. Du har INGEN enchants. Havde smidt dig ud af gruppen med det samme hvis du prøvede at komme med i mine DS raids.

• #24   27. dec 2011 Det er bare et spil............

• #25   28. dec 2011 Raid's? Pww! jeg grinder mit gear på gammel dages Arena måde haha :P.. Men ja har fået Mine gold's idag så jeg kan købe min skide Ench. Ved godt jeg mangler dem men har ikke brugt noget tid på min paladin den sidste månede ca
    :).. kan ikk helt huske det smiley

• #26   28. dec 2011 Ja det bare et spil, men syntes det komisk og påstå man har helt styr på det når man mangler noget så simpelt som enchants. Pg nej det ikke bare et spil. Der er utrolige mange mennesker som lever af at spille det.. Skaf dig 20k Subs så kan du opsige dit arbejde pg få dig en 2 værelses og klare dig resten af måneden smiley (og ja man kan self komme højere ikke) fx swifty eller athene. De tjener rigtig godt på det. Og det er pga warcraft. Ihvertfald i starten.

Og fatty det var bare for at pointere det...

Nichlas - gammel dags arena maner? Wtf raids kom længe før arena. Desuden får du jo kun pvp gear ud af det. Langsomt endda. smiley

• #27   28. dec 2011 Ja :P.. Gider også kun PvP på min Paladin :).. Min druid der imod er jeg ved og gear op :).. til Pve :)..

• #28   28. dec 2011 Jeg syntes det "kedeligt" og snyd og Raid dig til PvP gear :)... Og lære meget mere på den anden måde smiley

• #29   28. dec 2011 Du kan ikke raide dig til pvp gear. Eller jo men det er for langsomt(1000valor->1000conq vs 1650cong ved Rbg eller arena. Laver Pve da jeg er blevet glad for at tanke.. Har ellers commander(rank11)på min hunter

Ihvertfald få smækket shoulder,leg og head ench på det de vigtigste hvis du fattig :)å

• #30   28. dec 2011 Så raid og Raid BH er vel en slags raid :P.

• #31   29. dec 2011 BH er en lege stue.. aaaalt for nemt da smiley Men vigtigt og lave er det da

• #32   29. dec 2011 Hehe :P.. Men vil nu stadig kalde det en form for "raid".. folk på min serve er dog helt fucked i hovdet når det kommet til achie/ ilvl..

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
    #33   29. dec 2011 Spillede mest paladin og rogue da jeg stadig var igang. Jeg stoppede for lidt over 2 måneder siden.

Mht. "rygterne" om at Blizzard skulle vende tilbage til tallene fra Vanilla, er det enten sludder eller en overfortolkning af en developer post for et stykke tid siden.
    De sagde at de godt kunne se at inflationen af tal på nuværende tidspunkt er lidt voldsom, og de leder efter et system der kan fikse det. De overvejede at gøre det ved simpelthen at nerfe alle tallene, men de var ikke tilfredse med bare at gøre det på den måde.

• #34   30. dec 2011 http://www.mmo-champion.com/threads/1015055-The-Great-Item-Squish-%28or-Not%29-of-Pandaria

Står noget om det der. Enten squish eller buff. tvivler på Squish, men ja who knows. Dmg går ihvertfald ikke tilbage til Vanilla/BC lvl's måske til WOTLK eller os nerfer de måske DS HC gear til MoP

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #35   30. dec 2011 min fætter kunne da bruge sin gratis udgave da han købte sit?

• #36   30. dec 2011 Snoop... Havede en Warrior Til bare i Slutingen af TBC og starten af wotlk, Men den accounnt blev detsvære spæret.. Så started en ny i hele Wotlk :).. Og min paladin i sluting af Wotlk ca sammen med min Hunter :).. Men gad jeg min warrior havede den haft meget godt gear, Men der alt for dårlige minder til jeg gider spille på den igen :).. Så holder mig til paladin smiley

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
    #37   30. dec 2011 @Snoop: Man får slet ikke nok Justice Points til heirlooms før man er oppe i 80+.
    Den eneste mulighed for at få heirloom items er ved at joine et high-level guild som du siger.

Et guild på level 10 har en heirloom cloak der booster experience gain med 5%.
    Et guild på level 20 har en head item der booster exp gain med yderligere 10%.
    Det eneste irriterende ved disse heirloom items, er at man skal være honored med sit guild, hvilket godt kan tage noget tid på low level, medmindre der er nogle andre low-levels man kan tage dungeons med.

• #38   30. dec 2011 Det derfor Snoop :P.. Min warrior tog for meget af min tid til sidst og sådan.. Så farmer mest gear og Achie for sjov på min pala Har dog kun 5000 points :(... :P.. Så farmer næsten kun gear og lvl'er

Kommentér på:
World of warcraft jeres yinglings class?

Annonce