1.362 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

installation af Sims 3 HJÆLP installation af Sims 3 HJÆLP

Hej alle har idag fået sims 3 i julegave og vil gerne igang med det smiley .. men nu skal jeg installere det og den skriver:
Indtast venligst hele din registreringskode, som du finder i e-mailen med bekræftelsen , i din spilmanual/spilæske eller på dit game card.

Jeg ved bare ikke rigtig hvad det er jeg skal skrive ned eller hvor jeg kan finde det. nogen der ved det ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  installation af Sims 3 HJÆLP
  • #1   25. dec 2011 hvis det havde været nemt for mig havde jeg nok ikke spurgt ? ..
    Har ikke skulle skrive min email nogle steder, aner ikke hvad gamecardet er og i manualerne står der et serienummer der passer med antallet af bogstaver og tal man skal skrive men den skriver at den ikke er gyldig ...

• #2   25. dec 2011 Siger tak til dine ret negative svar... men fandt hjælp et andet sted. regnede enlig med at de her steder var her for at man kunne få hjælp hvis der var noget og hvis folk ikke ville hjælpe så kunne de lade være ...

har dog fundet ud af det ved at få hjælp andre steder fra.

• #3   25. dec 2011 Inde i det cover hvor sims 3 skiven ligger der er der en lille tynd bog (Manual) på bagsiden af den manual helt nede i bunden der står der en lang kode. det er den du skal taste ind for at du kan installere spillet. smiley

Kommentér på:
installation af Sims 3 HJÆLP

Annonce