{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

K
K
Følger: 18 Følgere: 14 Emner: 75 Svar: 1.483

TDU2 - Mercedes SL65 Biturbo AMG Upd. 1.07 {{forumTopicSubject}}

Hey..

Lige sat TDU2 på efter nogle måneder og der var så en opdatering (1.02 eller 1.07 tror jeg det var)

Der var en Challenge hvor man skulle køre en 2011 Mercedes SL65 AMG Biturbo uden at skramme den.

Men hvorfor fa'en kan man ikke købe den bil og den er først kommet med i spillet efter den nye opdatering? Og hvad har den nye opdatering gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TDU2 - Mercedes SL65 Biturbo AMG Upd. 1.07
  • #1   29. dec 2011 Er det noget værd det Tdu2? Har købt det til computer med min computer vil ikke rigtigt trække det ordenligt, og vil ikke købe det til xbox hvis det bare er et skod spil..

• #2   29. dec 2011 Synes det er godt. Mange biler, fede huse osv smiley

• #3   29. dec 2011 Har du prøvet Forza motorsport, hvis du har er det så bedre end det? smiley Jeg er godt klar over der er lidt forskel på hvad der har været fokus i de 2 spil, da jeg selv har spillet tdu(1) en del..

• #4   29. dec 2011 Tja, jeg har begge dele. syntes ikke det kan sammenlignes for i Forza køre du jo kun på bane, i TDU2 kan man være på både Ibiza og Hawaii og køre rundt med dine venner og sådan noget smiley Men svar på spørgsmålet, fordi de er DLC biler og det burde være kommet med den næste patch men der skete et eller andet mellem Atari og Eden Games.. smiley

Kommentér på:
TDU2 - Mercedes SL65 Biturbo AMG Upd. 1.07

Annonce