783 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Poker på nettet ?? Poker på nettet ??

Hej . Sad lige og tænkte på om der nogen som kan hjælpe lidt .. Har spillet på pokerstars en for et par år siden .. Men hvor spiller i henne af .. Har fået på mobilen men det lidt nedern engang i mellem .. man ser på en lille skærm .
OG HAR ikk facebook så skal være noget man ikke skal bruge det l o r t til smiley ..

Ved sku ikk om man bare skal tag pokerstars igen .men det må meget gerne være noget der let og gå til da jeg ikk kan læse vildt godt engelsk eller vis der stå mange svære ord da jeg er lidt ordblind smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Poker på nettet ??
  • th w
    th w Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 36
    #1   17. mar 2012 prøv party poker det er på dansk eller danske spil

• #2   17. mar 2012 Ok .. spiller du der eller ?

• #3   17. mar 2012 Lars . Spiller du der ?
    Vis du har har du prøvet og vinde noget ?

• #4   17. mar 2012 Sys bare det underligt vis man melder sig ind nogen steder det mærkeligt det spørg om cpr . Fødselsdag kan jeg gå med til men lige cpr .. Nææææ .. Og adr .. F.eks party poker hvad skal de bruge det til .
    Kan se ved det andet hvor man kan vinde gaver . men er sku meget skeptisk .. ( Staves)

• #5   17. mar 2012 Okeey .. Og der ikk virus i det man skal hente .. smiley
    Det lyder sku da som om jeg skal der ind .
    Sender de så bare gaverne lige pludeselig eller smiley

• #6   18. mar 2012 Jeg spiller på pokerstars. Den kan anbefales, men tilgengæld irriterende at man skal logge ind med nem-id.

• #7   20. mar 2012 Lars ..
    Kan man kun spille mellem 16 - 22

Niclas .: Der ryger man ind under partypoker ..
    Og der har jeg lige fundt jeg lige ud af min eks spiller på mit navn og alt ! FEDT .. overhoved ik

• #8   20. mar 2012 Inden på partypoker .. Kan man ikk spille om og vinde rigitgt penge ud af playmoney !?

• #9   21. mar 2012 Lool!!!:):). Og nej, playmoney kan allerhøjest bruges til at kvalificere sig til en stor turnerin om rigtig dollar

• #10   21. mar 2012 David okey .. Kan man det på partypoker . .
    Det var også lidt det jeg mente .. Har nemlig prøvet og komme i de turneriner .. Og vinde penge der også smiley ..

Sold ..
    Han har nakket mit kort 2 gang min eks . Og min kode så to gang har jeg mistet 50 - 65.000 ..
    Fik så nyt lige inden jeg smuttet fra ham .. Og det kunne jeg se at han faktisk havde brugt det kort ..!!! Men skiftet 3 mdr efter fordi jeg kunne ikk forstå hvorfor der blev taget fra poker stadig da jeg enlig ikk havde spillet lige siden jeg var gået fra ham .. Så kunne lige genkende tallene .. plus den skrev at kort nummer og det ikk virket !

Kommentér på:
Poker på nettet ??

Annonce