{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Hvad har du gang i?! {{forumTopicSubject}}

Jeg er på kanten til at købe Skyrim til pc. Men kom til at tænke at det var en idé at skifte genre. Da jeg normalt spiller enten diablo eller wow.

Er skyrim et must have spil?

Hvad spiller i selv? Hvad kan i anbefale? Enten til pc eller ps3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har du gang i?!
  • #5   25. jun 2012 okok
    Hvor længe har du spillet?
    For Skyrim bliver spændende jo længere du kommer (:
    I starten er det små kedeligt

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #6   25. jun 2012 Spillede Skyrim og som sådan syntes jeg det var fedt når jeg endelig gav mig tid til det. Gider dog ikke mere, syntes det blev lidt for kedeligt smiley

• #9   25. jun 2012 Siger tak folkens!
    Tror jeg hopper på skyrim. Kan, så vidt jeg kan se, downloades via coolshop til en fair pris. Så det skal prøves smiley

• #11   25. jun 2012 PC- D3 , PS3 - Fifa 12!!!

• #12   25. jun 2012 Personligt synes jeg skyrim var LORT! Men hver sin mening. Jeg synes jo også diablo/wow er lort.

Ellers...

Max Payne 3 er der ingen vej uden om. Det holder i hvertfald 100% på pc.

Sniper Elite 2 har jeg moret mig over utallige timer efter hånden. Og har mange til gode endnu.

Deus Ex: Human revolution har gennemført det 2 gange nu (hvilket tager 100år, og er helt sikkert ikke færdig med det.

Der var lidt andet, end hvad alle de andre prædiker.

• #14   25. jun 2012 Jeg spiller Dragon Age II igen, efter at have gennemført det for nylig som mandlig rogue. Denne gang spiller jeg mandlig warrior (på grund af Bethany), og denne gang er det også lykkes mig at få både Fenris og Isabella med i mit party, så nu er der party uartig når Isabella skal nedlægges, for hun har godt nok gode... egenskaber i kamp.

Kommentér på:
Hvad har du gang i?!

Annonce