Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ps3 del spil med en anden bruger
  • #1   15. jul 2012 Du kan ja, men bestemt ikke lovligt og heller ikke særlig fedt, hvis det bliver opdaget, for så bliver din PS3 Blacklistet og så kan man spekulere i om det var det værd, at være nærig smiley
    Og så skal du stole 200% på dem du gør det med, for så snart en logger på dit brugernavn, så er der frit tilgængelighed til dine kreditkort oplysninger, medmindre man selvfølgelig sletter det hver gang;)

Men sletter hvad? Spillet? Ligesom du gør med Demo'er (Trykker på trekanten mener og sletter det)

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 472
    #2   15. jul 2012 har lige fundet et sted hvor jeg så det var sat ned til 2, og ikke 5 længere.
    men hvis jeg nu har haft 5 ps3 maskiner og vil hente det igen på en ny jeg har fået i huset, hvordan sletter jeg så en af de andre. jeg er ikke uden på at dele mine spil med andre personer, men på andre maskiner.

• #3   15. jul 2012 Som jeg lige har skrevet. Tryk på trekanten og slet spillet ellers lav en systemgendannelse, hvis du vil have en helt ren maskine.

Hvor har du læst det med 2? For det har da altid været 5 gange.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#4   15. jul 2012 nej det er ikke det jeg snakker om. ved godt hvordan jeg sletter et spil

• #5   15. jul 2012 Så ved jeg ikke hvad du snakker om smiley

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#6   15. jul 2012 deaktiver en anden maskin.

FX. hvis du har hentet et spil på 5 maskiner, og den vil deaktiver 4 af dem så du nu kan har det aktiv på 1 maskine.

• #7   15. jul 2012 Sletter profilen og spillet, så er det jo væk.

Jeg kan ikke se andre muligheder.

• #8   15. jul 2012 Du skal gå ind på PSN's hjemmeside for at gøre det, og derudover kan kun 2 af brugerne spille dine spil osv, efter de har lavet om på det pga. folk snød for meget så har de gjort at du kan have 5 profiler (på 5 forskellige PSN systemer) men kun to af dem kan være aktive til at spille dine spil fra PS Store.

smiley

• #9   15. jul 2012 TYGA .

Link til det der? Jeg har lige brugt den sidste halve time og kan ikke finde det smiley
    Nok bare mig der søger på noget forkert.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#10   15. jul 2012 Ja tak et link, jeg roder også forvirret rundt

• #11   15. jul 2012 Fandt en hurtigere og nemmere måde efter ca 10minutter på nettet smiley

http://www.youtube.com/watch?v=lpy3JcRc_8M

Men det kan godt gøre via psn. ved at logge ind og finde det i supporten !

• #12   15. jul 2012 Jeg er mere interesseret i den del, hvor der står det med at man kun kan have 2 aktive konti smiley
    Fandt selv det andet via Forummet på PSN.

• #13   15. jul 2012 ->

Det er efter egen erfaring, når du skal have f.eks. spil ned på din playstation skal den først aktiveres, men du må kun have to aktive, så derfor kan du åbenbart kun få to stk's nu hvorimod fra et års tid siden gerne måtte aktivere 5, jeg har dog aktiveret min på min egen, kærestens og hendes psp også så tror det er pr. konsol du maks må have to. Jeg skrev også til PSN supporten og spurgte om hjælp og der fik jeg svaret:

Du kan have din PSN-Konto på 5 maskiner, dog vil den kun være aktiv på de to første med mindre du gør en af de andre aktive istedet for en af de to første da der har været meget snyd med at brugere har lånt deres profiler ud for at udnytte de spil som er på PSN-Kontoen på flere konsoller som i nogle tilfælde ikke er eget af samme person og da dette er ulovligt blev der sat en "stopper" for det.

Overstående besked er ikke skrevet ordret fra supporten da jeg ikke kan huske hvor jeg har gjort af emailen fra dem..

-> Det skal siges at det ikke er mere end 2 måneder siden at jeg fik dette afvide fra en supportmedarbejder på PSN. da jeg spurgte smiley

• #15   15. jul 2012 Super.. Og det er da til at forstå, at man er nødt til at tage sine forholdsregler, mod svindlere. Dog irriterer det mig voldsomt, at spillene på PSN koster langt mere end i butikkerne. Det burde netop være omvendt, da man jo ikke kan sælge de videre og kun på hente det 5 gange.

• #16   15. jul 2012 Ja fuldstændig, synes også lidt at de burde tjekke deres priser efter hvad priserne er i det pågældende land istedet for at alle i europa får den samme pris.

• #17   15. jul 2012 Jeg har en account her i DK og en til den amerikanske og stort set alle priser er ens, hvis ikke de ER ens, Nu er det også lidt urealistisk at man bruger 5 konsoller op og stadig spiller det samme spil, men det er mere princippet i at priserne på ingen måde passer til markedspriserne.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#18   15. jul 2012 Mange tak for jeres svar. Jeg fik løst mit problem smiley

Kommentér på:
Ps3 del spil med en anden bruger

Annonce