{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

HJÆLP TIL SIMS PÅ MAC {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Oprettede min profil netop i dag da jeg ikke havde andre ideer end at gå herind for at søge om hjælp, jeg kender udmærket ''rutinen'' og ''reglerne'' herinde da jeg også har en bruger på en af de andre muligheder man har.

I dag har jeg netop lige købt et Sims 3 Hidden Springs, meget spontant da jeg enlig stoppede noget tid siden men havde pludselig lyst til at købe spillet, da det var på tilbud.
Det er sådan at hvis du køber en af de nyeste sims spil skal du installere det over nettet, du får din kode på noget papir hvor du skal skrabe noget, som en lottokupon. Jeg har så gjort ALT hvad min ''guide'' på papiret siger jeg skal gøre, men da jeg så kommer til punktet hvor jeg går ind på min købsoversigt inde på min SIMS 3 bruger og trykker download siger den som mac computere nogle gange siger når den skal være godt og grundig irriterende ''UNKNOWN ERROR OCCURRED'' noget i den stil.
Mit nykøbte sims spil er BÅDE til HP og MAC computere..

VÆR SÅ VENLIGE AT HJÆLPE MIG. Gav dog ''kun'' 150 kr for spillet men altså vil meget gerne lige spille det igen.
OBS. Det skal siges at jeg har mit normale sims 3, og to andre sims 3 spil på min mac, så det er ikke fordi at den mangler nogle basics at køre på.

TAK PÅ FORHÅND, og kredit til den person der læser denne roman igennem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El tavle 750 kr.
  • Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
HJÆLP TIL SIMS PÅ MAC

Annonce