{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  medal of honor wafighter?
  • #1   27. okt 2012 Jep - lige nu er der stadig nogle problemer med det.
    Serverne crasher i hvert fald ofte hos mig (multiplayer).

• #2   27. okt 2012 hvordan er multiplayer? iforhold til det gmle mog og bf3:)?

• #3   27. okt 2012 Hvis vi nøjes med at sammenligne med BF3 - meget anderledes, synes jeg da.
    Indtil videre er der ikke det store ved at være snigskytte i starten. Det handler lige for øjeblikket mest om at have noget med der kan pumpe bønner á. De klassiske noobtubers har også fundet vejen dertil. Du kan sammenligne lidt med CoD Modern Warfare spillene - efter nogle drab/point (jeg ved ikke helt præcist hvordan det hører sig sammen endnu), får man lov til at kalde noget ind, alt afhængig af hvilken class du har.
    Men jeg kan godt lide deres buddy-team system. I stedet for, som i BF3, er dine Fireteams kun på 2 mand. I får desuden point for ALT hvad jeres partner laver.
    Ud over at i så kæmper for jeres hold, så konkurrerer i også med de andre fire/buddy-teams om at blive det bedst kårede team.

Indtil videre er jeg splittet, efter 2 dages spil. Jeg er stadig i vurderingsfasen om det er det værd.

• #4   27. okt 2012 ja har fået meget blandet anmeldelse:-)

• #5   27. okt 2012 Fik det ind på maskienen i går og er som andre lidt ambivalent.

Skal ha spillet det mere før jeg kan sige noget præcist.

Kan lide nogle dele og andre ikke så godt.

Kommentér på:
medal of honor wafighter?

Annonce