{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

assassins creed spillene.. Kræver det man.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet lidt hooked på assassins creed 3..

Jeg har spillet 1´eren meget kort og synes satme det var tungt at komme igennem så gennemførte det aldrig. Det samme glælder for 2´eren. Kom til sådan en stor kirke kan jeg huske, hvor man skulle hoppe og kravle løs inden i. Nåede heller ikke at gennemføre det..

Mit spørgsmål er så.. Er der en slags historie som forbinder alle spillene sammen? Eller kan jeg trygt gå igang med assassins creed 3 velvidende at jeg ikke er gået glip af noget historisk relateret?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  assassins creed spillene.. Kræver det man..
  • Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
    #1   28. okt 2012 1, 2 og 3 hænger mere eller mindre sammen. Du kan dog godt spille dem alligevel da det mest er desmonds historie der hænger sammen. Vi ved jo ikke hvor meget ac3 har med de andre at gøre, før vi selv er i gang.

• #2   28. okt 2012 AC3 som teknisk set er AC4..... They try to mindfuck us!

• #3   28. okt 2012 Martin K
    AC3 er faktisk 5´eren

AC1
    AC2
    AC Brotherhood
    AC Revelations

Men ja der er en gennemgående historie. Så mon ikke os at det nye hænger sammen med resten.. Men de kan dg stadig sagtens spilles hver for sig alligevel. Er personlig helt sig med serien og har gennemfør alle sammen. Dog syntes jeg ikke at multiplayer delen i brotherhood og revelations er særlig god.

• #4   28. okt 2012 My bad - jeg havde kørt AC2 og AC Brotherhood sammen oppe i hovedet - they are mindfucking me! AAAAARH!

Kommentér på:
assassins creed spillene.. Kræver det man..

Annonce