PS3 vs Xbox vs Wii PS3 vs Xbox vs Wii
Hej Babumser!
Overvejer at lave et lille "gamer room".
Men mit spørgsmål går på hvilken konsol der er den bedste? Jeg kender faktisk kun til PS3, men kun lidt. De 2 andre ved jeg intet om, udover at jeg har prøvet en wii da den lige var kommet. Prøvede et spil med sportsaktiviteter og grafikken var mildest talt helveds grimt. Mindede for meget om noget til børn. Ved ikke om det bare var spillet.
Det kommer til at blive vist på et 40" LED tv og spilgenrerne bliver primært bilspil, kampspil ala Mortal Kombat og Tekken, krigsspil/skydespil, og lidt ala mario spil.
Jeg hælder til PS3 da den også har bluray, og så at jeg kender mest til den af de 3.
Men hvad mener I og hvorfor??
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 124 Svar: 707
Men ellers er det meget forskelligt hvad du burde vælge, jeg har selv en Xbox 360 som jeg er ovenudglad for, jeg spiller primært kun forza serien, hvilket er bilspil, der kun fået til xbox. Ulempen ved xboxen frem for ps3 er at den ikke har bluray.
Men ellers så vil jeg sige at online delen er bedre på xbox, selvom man skal betale et hvis beløb pr mdr. for det, men på den måde slipper man for de fleste 10årige skrige unger.
Desuden er xbox sat sådan sammen efterhånden at den kan kommunikere utroligt godt sammen med computer, og mobil.
Men altså hvis ikke det var fordi at jeg ville spille forza serien, så var det ikke sikkert det var xboxen jeg havde købt dengang. Så mit råd vil være at købe den der har lige netop de eksklusive spil titler du vil spille.
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.654
GT5
Bluray
gratis online del
Kanon medie server
Flot design
støjsvag
Fordele Xbox
bedre online del(Dog også det mindste de kunne gøre når man betaler for det)
Større spil udvalg
Forza
Men som Patrick siger så se på hvilke spil du vil spille og køb den pågældende konsol
okt 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
Jeg ville ikke investere i en Wii nu, men den nye WiiU ser ret interessant ud.
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
Xbox og Playstation fans har som regel en hetz mod hinanden,
på lige fod med Apple-Samsung 'entusiaster'.
Jeg har selv haft en Xbox, og den var fin til mit behov, men hvis jeg skulle købe en konsol igen ville det nok blive en Playstation fordi den som du nævner kan vise Blueray, og så skulle spillende være i bedre visuel kvalitet.
aug 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 74 Svar: 206
Wii: Er mere henvendt til den lidt yngre generation - spillene derefter.
Xbox360: Fremragende konsol og markedets bedste controller.
Stort spilsortiment, online-delen er fænominal og grafikken er 2-3% bedre end PS3 (hvis du spørger mig).
PS3: For dig som er en lidt mere casual gamer: Blu-ray drev til Film, god multimedie afspiller og gratis online funktion, gode spil titler osv.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.148
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 345
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.654
Det er vist rygter, og hvis man tænker på at Sony lige har lanceret Playstation 3 super slim, så går der nok lige et par år endnu
okt 2008
Følger: 1 Svar: 22
okt 2008
aug 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
Hvordan med muligheden for at spille kopi spil? Er Xbox med cd-ROM skiver som ps3 ?
Det med online gaming tror jeg ikke jeg får brug for. Skal bare hygge spille med min søn.
Er I sikre på at Forza Horizon ikke fåes til PS3 ?
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 2
en af mine venner har en xbox og den skulle opdateres og den vælger og slette alt hvad den hvade gemt af spil og syntes xbox kontrollere ligger af lort i hånden i sær til fifa
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 867
okt 2008
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Jeg ville vælge udfra hvilke spil du vil spille. Forskellen på maskinerne er stort set smagssager til dit forbrug.
Ved ikke om det er blevet lavet om siden jeg havde min xbox, men dengang var det sådan at der skulle rigtige batterier i joystickene, hvor i mod ps3'en kunne oplades. Det synes jeg egentlig var lidt irreterende
PS3 vs Xbox vs Wii