Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fifa Ultimate 13 Coins
  • #1   11. feb 2013 hvor har du set det henne?

• #2   11. feb 2013 Af det jeg har læst omkring at købe sig til coins og spillere, på diverse fora, er det meste af det scam, enten snyder de dig for penge in game eller real money. Fifa har også lige haft skrevet ud, at der var meget af det i øjeblikket, og man skulle være opmærksom på de fleste blev snydt.

Hvorfor ikke bare spille sig til det? Hvis du er ihærdig kan du 50-75k om ugen + hvad du kan tjene på auktioner smiley

• #3   11. feb 2013 Nu vi snakker Ultimate team, hvad sker der for at man ikke kan spille 2player mere??

• #4   11. feb 2013 der er kommer vidst en update hvor man kommer til at kunne det, den er vidst kommet til PC

• #5   11. feb 2013 Man har altid kunnet spille 2 player. Også lige da vi købte spillet, pludselig er det væk? Selvfølgelig efter vi har smidt over 1000kr i. Så nu har ik spillet i 2 måneder :(.

• #6   11. feb 2013 det mærkeligt. hvis i spiller på ps3 så ansøg Cardinho-91

• #7   11. feb 2013 jeg spiller også bare. men hvis man ikke altid spiller er det svært at lave så mange penge uden at smide penge efter pakker hele tiden.:)

Kommentér på:
Fifa Ultimate 13 Coins

Annonce