2.814 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

M-POWER
M-POWER
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46

PS3 Slim fryser HJÆÆÆÆÆÆLP PS3 Slim fryser HJÆÆÆÆÆÆLP

Heej Håber seriøst i kan hjælpe. Har et problem med min PS3 Slim 320GB den er et år gammel og den har gjort det før. Den fryser rimelig tit og ved ikke hvorfor og den virker ikke varm. Hvad kan det være at der gør at den fryser sommetider. Håber virkelig der nogen som kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PS3 Slim fryser HJÆÆÆÆÆÆLP
  • #1   17. mar 2013 Prøv at rense blæseren.

Du tager stikket ud, holder on/off nede og tilslutter strømmen, mens du stadig holder on/off nede. Den vil så begynde at larme ekstra meget fra blæseren og så slipper du on/off.

• M-POWER
    M-POWER Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46
    #2   17. mar 2013 Oki Super det vil jeg prøve og håbe det hjælpe på at den ikke fryser.

• #3   17. mar 2013 Kan også være kølepastaen, men sådan noget har jeg ikke forstand på, men det kan laves, men hvis den kun er 1 år gammel, så få den sendt ind.

• #4   17. mar 2013 hvis den ikke er mere end et år gammel så er der jo stadigvæk garenti på så er det jo bare at aflevere den til rep

• #5   18. mar 2013 Hvad er status så?

Kommentér på:
PS3 Slim fryser HJÆÆÆÆÆÆLP

Annonce