983 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Diablo 2 Diablo 2

En ven og jeg ville lige prøve at stene lidt d2 igen og købte derfor 2 nye cd keys

tingene er installeret og det hele, når jeg så vil logge på battlenet (inde i spillet) skriver den at den ikke kan få kontakt til internettet

hvis jeg så vælger fx asien sted for europa er der ingen problemer med at logge ind?

nogle der kan hjælpe tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diablo 2
  • #1   7. aug 2013 tror battlenet er nede så

• #2   7. aug 2013 Try to connect to all four Battle.net Realms (Europe, USEast, USWest, and Asia (Northrend, Azeroth, Lordaeron, and Kalimdor for Warcraft III)). If only one Battle.net Realm is inaccessible to you, it may just be a temporary connection problem or a temporary restriction. Battle.net access may be temporarily restricted for one of the following reasons:
    Spamming text in the chat channel
    Rapidly connecting/disconnecting to Battle.net
    Repeated attempts to use an invalid CD-Key
    Repeated use of an incorrect password may lock an account login for your protection
    Repeated use of third-party programs (hacks) including, but not limited to, sending bad packets, flooding the server(s), and the use of hack programs

• #3   7. aug 2013 dvs?

• #4   7. aug 2013 Bnet er som sagt nede, der er sikkert opdatering eller ladder reset.

• #5   7. aug 2013 det er onsdag , der har været opdateringer i dag, det er alm viden for alle der spiller et Blizzard spil smiley hver onsdag er der updates og når der er opdateret kører alle servere af røven til

• #6   8. aug 2013 Ulrik

så bør du også vide at det kun er de servere der kører over dit battlenet account der bliver opdateret hver onsdag?

ældre spil som d2 og wc3 der kører på seperat account bliver ikke engang opdateret en gang om måneden.

• #7   8. aug 2013 det kan godt være at de gør det , men login serveren er fælles og det er dem der driller i de fleste tilfælde , og nu kører mine d2 accounts sku også over min battlenet acc

• #8   8. aug 2013 D2 kører ikke over dit bnet account som wow, sc2 d3 osv. Kan godt være de kører på samme mail, det skal jeg ikke kunne sige.

Kommentér på:
Diablo 2

Annonce