718 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
bf4 vs cod ghost ps3 bf4 vs cod ghost ps3
vil ud og ha nyt spil til min ps3, men hva skal jeg tage?
nogle der har nogle gode anmelderser om spillene ??? mvh daniel
0 synes godt om
maj 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 81
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.485
Det er lidt svært at forklare, men BF4 kommer med 10 baner fra start. Alt efter hvilken spiltype man spiller bliver de brugt forskelligt. I Rush åbner man gradvist op for mere og mere af banen, Conquest kæmper man på hele banen fra start og de små spiltyper som Domination / Squad Deathmatch spiller man i nogle små aflåste områder på den helt store bane (eks: 3 lejligheder, resten af banen er lukket område).
Vil helt sikkert anbefale BF4. Det kan præcist det samme som CoD (fast-paced, close quaters). Der er godt nok ikke hunde med i, men til gengæld føler du dig som en actionhelt når du hopper ud af en brændende helikopter, tager faldskærmen frem, lander på taget og dolker en snigeskytte durk i halsen for at hoppe ned fra taget og plante miner på en kampvogn. Man føler virkeligt man er med i en actionfilm.
Udover dét vil jeg hellere støtte DICE (BF4) for at prøve at være lidt innovative frem for at smide mine penge mod Infinity Ward (CoD) (eller hvad der er tilbage af det originale crew dér..). Det originale Infinity Ward crew hedder Respawn Entertainment nu og er igang med at lave Titanfall, hvilket ser NOGET mere interessant ud!
Og efter denne mur af tekst gør jeg min retræte. Puuha!
bf4 vs cod ghost ps3