Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bf4 vs cod ghost ps3
  • Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 81
    #3   23. nov 2013 Aldrig været den gladeste for bf4 multiplayer, så jeg må anbefale cod. Syntes god ikke rigtig at de kan sammenlignes de spil. smiley

• #4   24. nov 2013 BF4 - behøver ingen forklaring.

• #5   24. nov 2013 BF4 har nogle få baner og spil-typer der minder enormt meget om Call of Duty. Team Deathmatch / Squad Deathmatch i de helt små sektioner af banerne spiller sindsygt meget som CoD.

Det er lidt svært at forklare, men BF4 kommer med 10 baner fra start. Alt efter hvilken spiltype man spiller bliver de brugt forskelligt. I Rush åbner man gradvist op for mere og mere af banen, Conquest kæmper man på hele banen fra start og de små spiltyper som Domination / Squad Deathmatch spiller man i nogle små aflåste områder på den helt store bane (eks: 3 lejligheder, resten af banen er lukket område).

Vil helt sikkert anbefale BF4. Det kan præcist det samme som CoD (fast-paced, close quaters). Der er godt nok ikke hunde med i, men til gengæld føler du dig som en actionhelt når du hopper ud af en brændende helikopter, tager faldskærmen frem, lander på taget og dolker en snigeskytte durk i halsen for at hoppe ned fra taget og plante miner på en kampvogn. Man føler virkeligt man er med i en actionfilm.

Udover dét vil jeg hellere støtte DICE (BF4) for at prøve at være lidt innovative frem for at smide mine penge mod Infinity Ward (CoD) (eller hvad der er tilbage af det originale crew dér..). Det originale Infinity Ward crew hedder Respawn Entertainment nu og er igang med at lave Titanfall, hvilket ser NOGET mere interessant ud!

Og efter denne mur af tekst gør jeg min retræte. Puuha!

Kommentér på:
bf4 vs cod ghost ps3

Annonce