1.140 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Torben N
Torben N
Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469

PS4 BF4 eller COD ghost? PS4 BF4 eller COD ghost?

Hej
Hvilket vil i anbefale man køber?
Har tidligere været mest til COD da jeg ikke rigtig gider det man skal køre alle mulige køretøjer og synes generelt COD er nemmere og lige til.. Men efter at have set nogen youtube klip osv sys jeg umiddelbart at bf ser pænere og mere storslået ud.. Så er blevet i tvivl.. Hva mener i og gerne hvorfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PS4 BF4 eller COD ghost?
  • #1   1. dec 2013 Nu kan man jo også fravælge at ligge og flyve rundt, etc. Personligt har der ikke været et godt CoD spil siden world at war, og selv der føltes styringen og enginen akavet. Jeg er så blevet mest til BF.. Har både spillet cod og bf i mange år. ever sinceCoD2 og 1942. Sidder stadig tit og spiller cod2 (snakker ikke om MW2). Hvis nogle er frisk på lidt bolt rifle action skriver i bare! smiley

• Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 81
    #2   1. dec 2013 Ikke helt enig, mener cod4 klart er det bedste der er lavet smiley men det er jo en smagssag smiley så du emne. Det er lidt svært, at sige hvilke spil man vil anbefale. Syntes ikke rigtig de to spil kan sammenlignes. Jeg hælder dog mere til cod ghost.:-)

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 277
    #3   1. dec 2013 hvis du køber cod, så ansøg mig på psn smiley
    er frisk på at game smiley
    psn navn: chrede12345

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#4   1. dec 2013 Okay kan være man ska holde sig til COD men sys bare bf udseende mæssigt så ud til at være meget bedre...

• #5   1. dec 2013 selve historien er okay.. Men multiplayer røg af vognen fra 4 og op , hvis du spørger mig... 5 spil der ligner hinanden? arh, come on... man kan ikke bare smide nye våben i og lidt nye killstreaks (som jeg sys er fucking plat.. i mean cmon. theres no skill in fucking killstreaks!) Det er jo langt ude. Award the skillful, let the newcomers get fucked over even more? arh. den holder sgu ikke smiley sidetracked! Man kan ikke bare smide nye weaps og lidt af hvert ind.. og nye maps men layoutet forbliver mere eller mindre det samme.. Og så koster spillene endda så meget.. Alle de nyere spil kunne sagtens være lavet som en simpel DLC..

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#6   1. dec 2013 bf4 er bedre i grafiken. smiley
    men cod er altså også helt fint, kan bedre lide styremåden i cod. har prøvet bf4 beta udgaven.
    det syntes jeg ikke særlig meget om,
    jeg holder mig til cod. smiley

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#7   1. dec 2013 Ja okay er ikke en nem beslutning?? for sys COD ligner lidt sig selv unden at grafikken er meget bedre?

• #8   1. dec 2013 BF4 betaen var elendig iforhold til spillet.
    Syntes generelt de nye call of duty er elendige iforhold til battlefield spillene, men var i tvivl om jeg ville bruge penge på bf4.
    Nu har jeg så spillet og det er langt langt langt bedre end betaen.

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#9   2. dec 2013 Fik købt COD da Fona havde udsolgt af bf og må sige jeg er pænt skuffet grafikken er jo det samme som på ps3:(

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#10   3. dec 2013 jeg købte cod ghost på dagen det kom ud til ps3.
    der var grafiken helt fin osv..
    lige indtil jeg hentede min ps4 og cod ghost til den, det er så meget bedre i grafikken smiley
    lur den her video http://www.youtube.com/watch?v=Uut_Zlfn9gI

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#11   3. dec 2013 Hmm sys egentlig bare billedet er mere klar på ps 4 men det ligner jo sig selv.. Se forskellen på NBA 2k til ps3 og ps4 der er der sgu sket noget

profilbillede
  • Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#12   4. dec 2013 der er sket helt vildt meget! smiley
    anskaf dig en, og køb psn+ medlemskab.
    og et fedt spil smiley der kommer snart watch dogs det ser nice nok ud,
    ellers hvis du til zombie spil så vent til dying light udkommer!
    http://www.youtube.com/watch?v=J2TSCZqcjR0

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#13   4. dec 2013 Christian er ikke helt med:) har købt en ps4 og cod og sys ikke grafikken er imponerende.. Men i NBA 2k er der sgu sket noget.. I Cods små film osv i singleplayer delen ser menneskerne lige så fesen ud som på ps 3 og baner osv ligner sig selv...

• #14   7. dec 2013 Christian A: hvis du syntes at 1 år er snart til Watch dogs så har vi 2 forskellige holdninger til tidsfornemmelsen smiley

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#15   8. dec 2013 jeg spiller ikke single player delen smiley
    men i mp og i forhold til ps3. så der sket rigtig meget smiley
    har haft min ps3 og ps4 tændt på samme tid med to fjernsyn, begge i fuld hd ved siden af hinanden , samme sted i spillet osv.
    du kan se så meget forskel smiley
    og elmir a, har lige kigget. kan godt se datoen er lavet om, damn havde regnet med det kom ud i marts 2014

• #16   8. dec 2013 Christian: Havde nu hørt 19 November 2014 men nok om det det er sgu godt træls at datoen er lavet om

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#17   9. dec 2013 jeps.
    den er lavet om 3 gange nu.
    men heller vente lidt længere tid og så få et ordenligt spil med mindre fejl,

• #18   9. dec 2013 håber bare at det ik ender som spillet i am Alive

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#19   10. dec 2013 Har set videoer af det spil, men har altid fået taget mig sammen til at anskaf det.
    det ligner det banebaseret så gider ikke rigtig smiley

• #20   11. dec 2013 syntes at jeg så det til 50 kr på ps store smiley

Kommentér på:
PS4 BF4 eller COD ghost?

Annonce