Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ps4 fed maskine?
  • bombaan
    bombaan Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
    #1   28. nov 2014 Har kun PS3 nu

• #2   28. nov 2014 Jeg er ikke imponeret af den, har en kammerat der købte en for et par måneder siden som nu fortryder, da han siger at den er ekstremt låst i forhold til 3eren.

Invester i en ny computer og spil det derpå er mit råd, eller se på om xbox one er noget værd smiley

• #3   28. nov 2014 Man kan jo ikke være skuffet over den, fordi man ikke fatter at undersøge, hvad det er man køber, først.

Ps4 er pisse fed, og super grafik, jeg har haft en ps3 med GTA5 og har det nu til min 4er, og det er så meget flottere, og hakker heller ikke.

Det er en super fed maskine, men der er INGEN medie muligheder, endnu.
    men det skulle gerne komme til den.

Dog kan man jo atadig bruge netflix, se bluray osv osv osv.

Controllerne er desuden HELE SKIFTET værd alene smiley

• #4   28. nov 2014 Well, jeg pointerer bare for denne herre, hvor jeg synes den har sine flaws, så han kan danne sin egen mening. Han skulle jo nødig gøre et så dyrt køb, som han går hen og bliver skuffet over.

Selvfølgelig er det da en spillemaskine, der kan afspille nye spil og levere en flot grafik. Men jeg synes på ingen måde, at de har gjort så store fremskridt mellem PS3 og PS4, som mellem de resterende modeller. Men den forventning har mange, velbegrundet af, at de tidligere har gjort det rigtig godt. Og det at de fx. ikke har lavet den kompatibel med PS3 spil, synes jeg er dårlig kundeetik,

Men tillykke med din maskine, jeg kan godt høre at du er glad for den, det skal du da også helst forblive - det er bare ikke alle der deler dit synspunkt.

• #5   29. nov 2014 Du kan da heller ikke spille ps2 spil på de sidste 3er modeller.. er det så også nogle dårlige maskiner?

Grunden til at den ikke kan afspille ps3 spil, er jo ganske enkelt at de har fornyet hele pisset, netop, for at være fremtidssikre osv. En planform der netop stadig bliver udviklet, og umiddelbart får medie funktioner i 2015, såvidt jeg har læst.

Og ang. udvikling, synes jeg da der er sket lidt, bare alene de nye controllers er det hele værd.

• #8   29. nov 2014 Du kan få ps4 bundle med et eller andet bil spil hvid model til 2600 på amazon uk smiley

• #9   29. nov 2014 Og Ps4 med controller koster 2495 i Bilka lige nu smiley

• Immer
    Immer Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   1. dec 2014 Man får altså ik meget gamer pc for de ca 3000 kr en ps4 koster.

Er vildt glad for min. Dog syns jeg i starten at det er nedren man SKAL betale hvis man skal spille online.
    Men detalje som bla. At når tlf ringer i gta. Så kommer lyden ud af controlleren syns jeg er super fed.

Køb køb køb.

Tilføj mig gerne på psn Aimmer

• #11   2. dec 2014 Jeg roser også ps4 meget efter de spil jeg spiller som GTA 5 ratig fed med fps dele nu og den grafik forbade

• #12   2. dec 2014 Jeg køber også ps4 når den engang er på tilbud i Coolshop.
    Har snart 1800kr tilgode fra et bundt spil jeg har sendt ind med deres Trade in service smiley Så lige sælge min Xbox 360, så det jo næsten dækket ind smiley

• #13   2. dec 2014 Christ...

3 indlæg om samme ting, er du af det kvindelige køn siden du er så ubeslutsom?

• Rune J
    Rune J Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #14   7. dec 2014 Ejer den ikke. Men har set GTA på den og det er virkelig flot i forhold til på PS3 smiley

Kommentér på:
Ps4 fed maskine?

Annonce