1.225 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Ps4 fed maskine? Ps4 fed maskine?
Hej alle .. Et det en god løsning at købe en ps4? Og dem der har gta er det fed grafik i forhold til? Jeg elsker gta men vil gerne opdragere nu hvor jeg har pengene
0 synes godt om
okt 2014
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.990
Invester i en ny computer og spil det derpå er mit råd, eller se på om xbox one er noget værd
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 301
Ps4 er pisse fed, og super grafik, jeg har haft en ps3 med GTA5 og har det nu til min 4er, og det er så meget flottere, og hakker heller ikke.
Det er en super fed maskine, men der er INGEN medie muligheder, endnu.
men det skulle gerne komme til den.
Dog kan man jo atadig bruge netflix, se bluray osv osv osv.
Controllerne er desuden HELE SKIFTET værd alene
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.990
Selvfølgelig er det da en spillemaskine, der kan afspille nye spil og levere en flot grafik. Men jeg synes på ingen måde, at de har gjort så store fremskridt mellem PS3 og PS4, som mellem de resterende modeller. Men den forventning har mange, velbegrundet af, at de tidligere har gjort det rigtig godt. Og det at de fx. ikke har lavet den kompatibel med PS3 spil, synes jeg er dårlig kundeetik,
Men tillykke med din maskine, jeg kan godt høre at du er glad for den, det skal du da også helst forblive - det er bare ikke alle der deler dit synspunkt.
maj 2010
Grunden til at den ikke kan afspille ps3 spil, er jo ganske enkelt at de har fornyet hele pisset, netop, for at være fremtidssikre osv. En planform der netop stadig bliver udviklet, og umiddelbart får medie funktioner i 2015, såvidt jeg har læst.
Og ang. udvikling, synes jeg da der er sket lidt, bare alene de nye controllers er det hele værd.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 155 Svar: 768
maj 2010
feb 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Er vildt glad for min. Dog syns jeg i starten at det er nedren man SKAL betale hvis man skal spille online.
Men detalje som bla. At når tlf ringer i gta. Så kommer lyden ud af controlleren syns jeg er super fed.
Køb køb køb.
Tilføj mig gerne på psn Aimmer
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 14 Svar: 60
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 155 Svar: 768
Har snart 1800kr tilgode fra et bundt spil jeg har sendt ind med deres Trade in service
mar 2007
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 87 Svar: 2.038
3 indlæg om samme ting, er du af det kvindelige køn siden du er så ubeslutsom?
dec 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Ps4 fed maskine?