{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

robert =ssj= b
robert =ssj= b
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 66

ps 3 hjælp !!! {{forumTopicSubject}}

er der nogle af jer der spiller ninja gaiden sigma ??? er total gået død i det er komme til en krike med ham nijaen hvor jeg ikke kan komme vidre har fundet en dør oppe oven på til et rum for munk hvor der er et pengeskab som jeg har fået åbnet også en gitterlåg hvor der et hul bagved som jeg ikke kan komme forbi hvad gør jeg ? ? er ved at blive sindsyg af det !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ps 3 hjælp !!!
  • #1   31. okt 2007 du ska finde munken og spørge ham om du ska røvpule ham.. svare han ja slutter spillet og du har vundet... svare han nej ska du forstætte op gennem kirke tånet springe ud aller øverst... og mener allerøverst... nytter ikk noget hvis ikk du gør.. så splatter du ud og komme op i himlen hvor gud vil straffe dig for at ha spurgt en munk om det... og sender dig så videre i helved, hvor du så ska kæmpe dig vej derfra.. længere er jeg ikk nået.. :S

• #2   31. okt 2007 du er helt væk men tak fordi du spildt en del af dit liv på ay skrive noget der er totalt latterligt

• #3   31. okt 2007 jah det er oz ved at være langt over min senge tid... jamen selvtak, men baboom er jo kun tidspild, så tror dit indlæg er mindst lige så meget tidspild... smiley

• #4   31. okt 2007 Mads : Selvfølgelig spilder han ikke sin tid. Hvis nogen kunne svare ham på det, ville det jo være kanont. Og jeg mener, svare ordentligt. Fed tshirt du har på, på alle dine billeder. Hvor har du købt den ?

• #5   31. okt 2007 den er købt i H&M.. smiley bagerste række...
    men PS... hvem fanden er ham den grimme på billederne, (især 1 og 2)...? og hvorfor kun 2 billeder af dig..? og sq du ikk se at bli klippet..?

• #6   31. okt 2007 Jeg er blevet klippet. Skulle du ikke se at få lidt mere sul på kroppen, inden du knækker sammen smiley
    Fedt nok at du oven i købet "praler " med det. God stil mateNN smiley

• #7   31. okt 2007 PS. Du er grimmere

• #8   31. okt 2007 nårh jah... for kan jo godt se du er simpelthen så stor og stærk... blir sq næsten helt bange for dig... hørte engang nogle piger sige, det er ikk størrelsen men gørelsen..!!

tja... hvorfor skjule det..?

men du ligner jo heller ikk en der sulter..? der vokser du spaghetti ud af ærmerne på den sorte ting du har til at dække kroppen... nårh nej, du er jo så kæmpe stor...

• Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 155
    #9   31. okt 2007 Mads:
    bare fordi du har en dårlig dag ik ik for noget på den dumme betyder det jo ik at du behøver blande dig i hva andre folk spørg om.. vask lige din mund med vand og sæbe.. du da for langt ude man..
    og så spørg du om han ik ska klippes.. måske du sku få skåret øjene op, du ligner jo en kineser.. og den lille homo tus du fyre af.. hahahahaha total til grin man..

• #10   31. okt 2007 PS..? den sq du lige bruge lidt tid til lige at tænke over at smide ind..?

• Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

#11   31. okt 2007 nej hvor er du sej man.. tag dig nu sammen.. du er jo heller ik selveste vin diesel..

• #12   31. okt 2007 okay... i er simpelthen alle sammen store og stærke og har sygt mange tattos..? jamen tillykke med det da...
    men hvorfor fylde hele kroppen med tattos hvis jeg sys det er grimt..? sq jeg gøre det bare for at ku prale med jeg er sej og gå rundt og ligne et omvandrene maleri..? arh du...

• #13   31. okt 2007 har jeg pralet med det..? narj... men det er han sq heller ikk...

• #14   31. okt 2007 Jeg er ikke stor og stærk. Men jeg er ikke ved at knække, og tilmed "prale" med det. Og du spørger om, hvorfor du skulle skjule det.. Hvorfor vise det overhovedet ?

Og ja, den skulle jeg da lige tænke over, for den er jo skrevet så lang tid efter smiley

• Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

#15   31. okt 2007 du behøver ik prale med noget for du blir sku aldrig sej.. du er typen der har det hele i munden.. og du sidder jo der og har mindre værks komplekser.. har næsten ondt af dig..

• #16   31. okt 2007 jamen tillykke... jeg er som jeg er.. og gider da ikk ligge i et træningscenter for at lave om på det og bruge energi på det, og tilmed betale for det... hvorfor ikk bruge den energi og penge på noget andet..? har ikk nogen grund til at sq gå rundt og være pumpet..? hva kan jeg bruge det til..? sq det gøre mig til en bedre person, fordi pigerne falder på række for det..? (hvilket jeg ikk tror de sq gøre..)

• #17   31. okt 2007 sir du... du tør ikk engang vise dig frem.. så må man sq hade sig selv...
    men kan da godt se at vold løser jo alt da... så lad oz alle være 2 meter høje og 4 meter brede og rende rundt og slå hinanden i gulvet... FEDT nok...
    og ja har det hele i munden, men har mere end du kan klare at følge med til, så med dine store muskler og lille hjerne vil du stå og glo dumt på..!!!

• Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

#18   31. okt 2007 sys du trækker lidt i land nu.. som sagt, så har du det hele i munden.. det viser du tydeligt.. folk kan spørge om hva de vil.. det er det et forum bruges til. men det ved du jo nok ik så meget om.. ihvertfald er der ingen grund til at ødelægge folks indlæg men sådan noget fis du fyre af. tag dig sammen man.. først spiller du total smart. og ny kryper du sammen igen.. det da til grin man..

• Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

#19   31. okt 2007 nævn tid og sted så kan vi da lige mødes hvis det er?? jeg er ik pumpet eller noget.. ca lige så lille som dig.. så det ville jo være fair ik??

• #20   31. okt 2007 ja for satan... gemmer mig for tid og evighed... se om du kan finde mig... kan jo bare kravle ind i et lille hul hvor din store fede krop ikk kan komme ind...!!!

og jeg siger hva det passer mig som han laver indlæg... YDRINGSFRIHED siger det dig noget..?

• #21   31. okt 2007 jamen hva er det vold løser..? hva kan jeg bruge til om du kan slå mig i gulvet..? uhh ha så du sej så kan du prale med det..? fedt nok... underlig type...

• #22   31. okt 2007 hmm... har jeg nogensinde nævnt noget om at jeg vil slås... narj... så ved ikk hvor du for det fra..? men du er jo bare den type der ikk kan andet end at slå fra sig når folk er lidt mere rap i replikken end dig og så du kommer til at føle dig truffet...!!

men du kan jo mene hva du vil og det er barnligt det jeg har skrevet... men hvis det ikk er barnligt at skrive JA SKA VI MØDES SÅ SKA JEG SMADRE DIG... jah så ved jeg sq ikk hva det er...

• #23   31. okt 2007 og det jeg har det hele i munden viser oz bare at jeg er klogere end dig som kun kan finde ud af at bruge din krop..!!

• Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

#24   31. okt 2007 hmm efter hva jeg kan se har jeg ik skrevet jeg ville smadre dig??? det jo noget din lille hjerne for det til.. og ja det kan sikkert godt være jeg er sådan.. og er egentlig os stolt af det:) har det ganske fint med at gi folk nogen på skallen hvis de ik opføre sig ordenligt,, folk som dig må jo bare lære at holde kæft.. men det ved du sikkert allerede alt om.. du lige ihvertfald en der har fået lidt flade af og til.. men nok om det.. kan du nu ha det godt.. tak for sluderen.. super hyggeligt.. du ska nok blive til noget..

• Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

#25   31. okt 2007 ..

• #26   31. okt 2007 tja... umildbart ville jeg mene jeg blir til mere end dig... vold løser ikk alt lille ven.. men kan være du finder ud af det en dag..? selv tak for sludren... sq det være en anden gang så skriver du bar..

Kommentér på:
ps 3 hjælp !!!

Annonce