971 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Fair pris for PS4? Fair pris for PS4?
Første gang jeg overvejer at købe noget brugt..
Jeg er blevet tilbudt en brugt PS4 som er 4 måneder gammel med GTA og 2 joypads til 2800,- Sælger siger der er kvitering på det og at den fungerer perfekt.
Er der noget man skal være obs på ved sådan en handel? Her tænker jeg om han kan være banned fra online gaming osv? Faktisk.. Hvad skal jeg være opmærksom på ved sådan et køb via privat?
På forhånd tak!
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.405
feb 2014
Følger: 1 Svar: 189
Den er et halvt år, men har mistet kvittering. Det gør det åbenbart svært at sælge. Men synes 2800,- er dyrt.
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.038
Hvor er den købt? De fleste gemmer data i 1 år og dermed kan du måske stadig skaffe den.
2800,- virker en anelse dyr, da man kan få brugte til mindre, spil og joypads på PSlife koster sjældent mere end 300,- for et nyt spil og 400 for et joypad.
Jeg har mistet min.. Eller dvs Gamestop har mistet min kvittering og glemte at oplyse, at den ikke kunne findes frem efter 1 år.
feb 2014
Følger: 1 Svar: 189
Jeg har prøvet at få genskabt en ny kvittering, men i dette tilfælde (Føtex) gemmer de data i 3 måneder - og derfor var det ikke muligt. Brand ærgerligt eftersom at den allerede var købt, betalt og afhentet af en ven.
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.038
Men jeg køber også nyt, fremfor brugt. Hvertfald når det kommer til Elektronik. Det er umuligt at se udefra, om det er fra en støvet eller rygerhjem.
Fair pris for PS4?