971 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Thomas
Thomas
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Fair pris for PS4? Fair pris for PS4?

Første gang jeg overvejer at købe noget brugt..

Jeg er blevet tilbudt en brugt PS4 som er 4 måneder gammel med GTA og 2 joypads til 2800,- Sælger siger der er kvitering på det og at den fungerer perfekt.

Er der noget man skal være obs på ved sådan en handel? Her tænker jeg om han kan være banned fra online gaming osv? Faktisk.. Hvad skal jeg være opmærksom på ved sådan et køb via privat?

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fair pris for PS4?
  • #2   21. maj 2015 du kan da byde 2500kr jeg ville ikke give mere for en brugt

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #3   22. maj 2015 Jeg har min tilsalg for 2300,- med det nyeste COD og Infamous: Second Son.
    Den er et halvt år, men har mistet kvittering. Det gør det åbenbart svært at sælge. Men synes 2800,- er dyrt.

• #4   23. maj 2015 Stop J - Vend den om, ville du selv betale 2300,- uden nogen form for sikkerhed?
    Hvor er den købt? De fleste gemmer data i 1 år og dermed kan du måske stadig skaffe den.

2800,- virker en anelse dyr, da man kan få brugte til mindre, spil og joypads på PSlife koster sjældent mere end 300,- for et nyt spil og 400 for et joypad.

Jeg har mistet min.. Eller dvs Gamestop har mistet min kvittering og glemte at oplyse, at den ikke kunne findes frem efter 1 år.

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #5   23. maj 2015 Ja det ville jeg ikke have nogen problemer med, men jeg er også mere typen der bare køber nyt hvis det gamle går i stykker. Men kan godt forstå at mange ikke vil købe uden kvittering.
    Jeg har prøvet at få genskabt en ny kvittering, men i dette tilfælde (Føtex) gemmer de data i 3 måneder - og derfor var det ikke muligt. Brand ærgerligt eftersom at den allerede var købt, betalt og afhentet af en ven.

• #6   24. maj 2015 Det sjove er bare, at rigtig mange IKKE gemmer deres kvittering, når de selv vil have en med.

Men jeg køber også nyt, fremfor brugt. Hvertfald når det kommer til Elektronik. Det er umuligt at se udefra, om det er fra en støvet eller rygerhjem.

Kommentér på:
Fair pris for PS4?

Annonce