691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nintendo Wii Nintendo Wii

Hey hey BB

Jeg har været så heldig og ha fået en Wii ...

Men har hørt om at man ka få netkort til den og hente de gode gamle spil til den gamle 8bit nintendo

Men er der nogen som der ka forklare det med point-kort og sådanner ???

Eller bare hva man i det hele taget ska gøre ...

Og ka jeg koble wii til nettet via webspeed-modemet eller hvordan ???

Håber på jeres hjælp herinde fra ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nintendo Wii
  • #1   17. dec 2007 Nu har jeg ikke en WiiiIiiiiiiiiiiiiiii :D.. men skulle da mene der er netkort i fra start, og Point kort skulle man meget gerne kunne købe direkte igennem deres Portal eller man kan gå ned i EB games eller Games eller andre spil butikker for ikke at glemme, og købe dem der...

• #2   17. dec 2007 Altså ... I min wiiiiiiiii er der nix netkort i ? ...

Og har købt den for en månede siden ca ... Hehe ...

Men ved du noget om hva de pointkort koster og sådanner ???

• #3   17. dec 2007 Point kort er vist lidt dyre når du køber dem i butik.. så skaf et Visa.. smiley

• #4   17. dec 2007 Øv øv ... Træls at de er dyre ! ... Vil sq ha de gamle mario spil ... Og Bubble Bobble ! ... Det er jo tider da man spillede dem på 8bit ! ... smiley

• #5   17. dec 2007 Der er Trådløst i den... ellers skal du invistere i en LAN adapter smiley (pengeslugning) http://www.nintendo.dk/

• #6   17. dec 2007 men tror squ ikke de er så dyre... syntes ikke lige der står noget om prisen på deres hjemme side... ellers prøv www.spilpriser.dk :D... man ved aldrig

• #7   17. dec 2007 Thomas J : Jeg sys sq det er sjovt og spille på den ... Det er jo ikke bare og sidde på den flade i sofaen og spille ... Her må man sq lette bagdelen og komme i sving ! ... smiley

• #8   17. dec 2007 super mario og div . spil ligger mellem 75 og 100 kroner via det der point haløjs. mener da også der skulle være indbygget net

• #9   17. dec 2007 Din Wii kan fange trådløse internetsignaler, så du behøves ikke netkort.

For at komme til at spille de gamle mario spil, skal du på nettet igennem den kanal der hedder "Shopping Channel".

Har du ikke trådløst internet, skal du have fat i en adapter som Lars P skriver. Men til de penge adapteren koster, man kan typisk få en billig trådløs router smiley

• #10   17. dec 2007 Hvad er det for nogle point der gør man kan købe spil så billigt?

• #11   18. dec 2007 Ralf L > Det er kun ældre Nintendo spil og lign. man kan købe online gennem en Wii. Her betaler du med points, og du får spillene til 30-100 kr. stk.

Kommentér på:
Nintendo Wii

Annonce