402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Ang. wow.. Ang. wow..

Ja nu er der jo nogen som der har lavet denne anti wow " world of warcraft " gruppe her inde..

så ville sådan set bare spørge hvorfor det er at den er blevet lavet? .. i sidder og kalder folk for nørder som spiller det spil, og spiller det skam også selv. Men for det første det kræver en del hjerne for at finde rundt i det.. og for det andet det kræver man er på højt plan i engelsk. da spillet er baseret på engelsk tekst. Forstår ikk meningen i at hader det så meget, og forstår heller ikk hvorfor i ikk bare blander jeg uden om anders liv, isteden for at genere? selv om det nok ikk rammer os på nogen punkter overhovedet.. men self. hvis i ikke er moden nok, så er det jeres problem..

god jul smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. wow..
  • #1   23. dec 2007 Har selv spillet WoW !! Mega fedt spil ! men blev for afhænig af det til sidst !!

• #2   23. dec 2007 enig med korsgaard..
    verdens bedste spil, for dem som faktisk kan finde ud af det..

god jul.!

• #3   23. dec 2007 Jeg var bare sådan.. WOW sux og sådan.. Så hentede jeg sådan en prøve der virkede i nogle dage, og blev temmelig afhængig smiley

• #4   23. dec 2007 Baboom's Onkel Joakim
    altså det kræver bare man har styr på de ting man laver hehe..

• #5   23. dec 2007 LORTE SPIL!

• #6   23. dec 2007 Stefan B
    ja den mening er også helt fin..
    Men hvorofor kan i ikk holde den for jer selv?
    alle mennesker er ikk ens & vil vi aldrig blive fordi i syns det er et lorte spil.. så det nytter ikk noget at prøve på at genere os som spiller det..

• #7   23. dec 2007 nu sidder i fanme osse og tuder over andre ikke kan lide det spil

det er vel ligesom nogen kan lide sims andre kan ikke sådan er det med alle spil

• #8   23. dec 2007 Michael J
    hvis du er 17 ( som der står ) så syns jeg du skal tage din dansk undervisning om igen, for jeg tuder på ingen måder..
    Og det er da dig som har et problem, ikk os (:

• #9   23. dec 2007 og jeg kan ikke lide wow fordi jeg sys det er alt for kedeligt i længden man skal gå mega langt hvergang man skal noget osv sys sq ikke det er engelsk krævende :S? altså jeg fik 5 i engelsk og havde da ikke svært ved at forstå det sys bare det er kedeligt i længden da man skal gå så meget osv

• #10   23. dec 2007 ja men det skal jeg skam nok osse mit dansk er sq dårligt

• #11   23. dec 2007 "Hvis folk har et problem med det, syntes jeg de skal holde det for sig selv, vi har alle et problem, nogen af os prøvet bare at holde det for os selv." altså folk har sq lov til at sige deres mening.

• #12   23. dec 2007 Folk har ret til forskellige meninger,også at oprette en gruppe,hvor de kan dele dem med hinanden.

Kan nu ikke se noget forkert i det...

• silas S
    silas S Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 11
    #13   23. dec 2007 Noget af det jeg synes er underligt ved det er at mange af dem der siger de hader er nogen som aldrig selv har spillet det? Men det er ikke noget der kan gøre mig gal, de snakker jo som de har forstand til..
    Synes nu også det er godt lavet og har da også selv spillet det, men er gået i stå efter jeg fik en wii. smiley
    Men vil give michael J ret i at der går for meget tid med bare at løbe rundt.

• #14   23. dec 2007 silas har skam osse spillet det lidt for meget

Kommentér på:
Ang. wow..

Annonce