{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.497 visninger | Oprettet:

NFS Pro street hjælp til biler. {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har en meget god drift og drag bil så det behøver jeg ikke.

Men hvad ville i køre i, i baneræs, lige nu kører jeg i min mitsubitshi lancer evo, men er der noget som er endnu bedre?

Også i fartræs, havde lige fået tunet min Dodge viper fuldstændigt, men den er komplet ustyrlig, så ville gerne høre hvilken bil i ville anbefale der.

På forhånd 1000 tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NFS Pro street hjælp til biler.
  • #1   10. apr 2008 Nu ved jeg ikke hvor langt du er og hvad for et budget du har til rådighed, men jeg kører ford GT til baneræs og den er VILD... og meget nem at styre.. til fartræs bruger jeg den nissan skyline jeg vandt, fordi jeg altid kører galt i de der fartræs.. så dem gider jeg ikke køre smiley

men hvilken bil er god til drag? og hvordan stejler man i de der stejle-ræs?

• #2   10. apr 2008 Jeg kører Chevelle SS i drag, men jeg får altid baghjul.. hehe

• #3   10. apr 2008 Har et godt budget, kan købe de fleste biler.
    Men har også selv tænkt på den skyline til fartræs, og vil kigge på den ford gt.

Jeg bruger en toptunet toyota supra, med næsten 1000 hk til drag, og den kan sagtens også kører de 400m på baghjul smiley

til drift har jeg en top tunet Mazda Rx-7 som jeg er meget tilfreds med.

• #4   10. apr 2008 hehe nice.. skal man bare køre som normalt for at ligge på baghjul? altså ikke trykke på nogen knapper? for jeg har nemlig prøvet at køre drag i en toptunet lambo med ca. 1000 heste.. den kunne ikke ligge på baghjul selvom den er baghjulstrukket.. jeg bruger en Infiniti G35 til drift.. den er genial.. skal bare snart tunes lidt for den har problemer med at blive ved med at slide i de store lange sving

• #5   10. apr 2008 Nej jeg trykker ikke på nogle knapper, andre end de normale, når man kører drag.

• #6   10. apr 2008 ok fedt nok.. så må jeg ind og lægge på baghjul når jeg får pengene til en supra.. tror jeg har 5000 lige nu smiley har lige brugt dem alle sammen på at købe dele til min ford GT

• Mads R
    Mads R Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #7   10. apr 2008 Baneræs - Lamborghini
    Fartræs - Ford GT
    Drag - Supra , min kører 1/4 mile på 6,66 sek
    Drift - BMW den lille M3 eller hvad fanden den hedder.

• #8   10. apr 2008 Jeg kan anbefale en GT til både bane og fart. Den til fart er dog kun std. med den store turbo på. Og de er som sagt meget nemme at styrre, og tager svingene fornemt smiley

• #9   10. apr 2008 Til drift bruger jeg en silvia s14 med 250 HK.. Lyder ikke af meget men den giver alle røv og jeg har minimum det dobbelte antal point hver gang smiley

• #11   10. apr 2008 hehe nu har jeg opgraderet alt fuldt i min GT og så kørte jeg i den på den der runde bane hvor der er noget sand rundt om og ellers ligner den en rigtig racerbane... målte lidt fart:

Uden lattergas: 367 km/t
    Med lattergas: 402 km/t

Så det er rimelig nice efter min mening smiley men når den så kommer op på de 402 km/t og lattergassen slipper op så daler den lige så stille ned til omkring en 380 eller sådan noget.. så den kan ikke tage mere end 402, dog kører den ikke helt oppe på omdrejningsbegrenseren alligevel.

• #12   10. apr 2008 fik også min Chevelle SS til at sparke røv i drag.. købte bare stage 3 dæk til den.. nu vandt jeg et løb med omkring et halvt sekunds forspring og før lå jeg altid på 6., 7. eller 8. pladsen med 4 eller 5 sekunder op til ham på 1. pladsen.. men den kan stadig ikke ligge på baghjul smiley

Kommentér på:
NFS Pro street hjælp til biler.

Annonce