463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Gå på jagt - udenfor jagtsæsonen..... Gå på jagt - udenfor jagtsæsonen.....

Det kan jeg!
Hjemmefra.
Hvordan?
Jo, jeg spiller mine jagtspil på min PC.
Her kan I se hvilke jeg har: (link fjernet) (<i>der arbejdes stadig lidt på siden</i>).
Men de er stadig ikke så gode, som rigtig jagt.
´Glæder mig til at bukkejagten starter her d. 16. maj!

Knæk & Bræk!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gå på jagt - udenfor jagtsæsonen.....
  • #1   25. apr 2008 Jeg har selv haft en gammel version af Deer Hunter og en demo af Trophy Hunter. Har seriøst overvejet at købe nogle nye!
    Det er dejlige afslappende spil, samtidig med at gamleplayet er superfedt!
    Grafikken kan også kun være blevet bedre siden jeg prøve dem hehe.

• #2   25. apr 2008 Må jeg spørge hvad de spil typisk ligger på i indkøb, og om du har fundet en vinder på konkurrencen?

• #3   25. apr 2008 <b>Den 1. maj</b> trækker jeg lod blandt dem der har svaret rigtigt blandt deltagerne. Ud af de 24 der havde tilmeldt sig konkurrencen, er der kun seks der har besvaret spørgsmålene, og fem der har besvaret alle rigtigt!
    Så du er næsten med garanti én af vinderne!
    Undrer mig bare over at der ikke er flere der har sendt svar ind, når de nu havde tilmeldt sig.....

- Johanna.

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #4   25. apr 2008 Hvorfor ikke bare gå rigtig på jagt??? smiley

• #5   25. apr 2008 Fedt, det er jo lige om hjørnet :). Så kan jeg måske komme på jagt igen.
    Men ja, det er meget underligt der ikke er flere der har svaret.

Matilde > Jeg ville ihf også gerne, men jeg har ikke økonomien og tiden til det på nuværende tidspunkt, desværre. Har heller intet jagttegn, så det hjælper jo ikke hehe.

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#6   25. apr 2008 Nej ok det kan jeg godt så!! Uhh det gyser ned ad ryggen når bukke jagten nærmer sig!! WEeeeee smiley

• #7   25. apr 2008 ha ha jeg svarede også rigtigt på alle... smiley

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#8   25. apr 2008 Det skal du ikke være! Bare tag det stille og roligt smiley

• #9   25. apr 2008 Slap af du har et kæmpe langt navn Johanna!! smiley
    9 navn ialt smiley

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#10   25. apr 2008 Hvorfor rider du heste smiley

• #11   25. apr 2008 har jagttegn, men har kun taget mig sammen en gang til at komme ud med min fætter smiley gider ikke rigtigt, meeen elsker dog riflen smiley

• #12   25. apr 2008 didde > Der er nogle jægere der er med til at holde bestanden af visse dyr nede. Det ville jeg ikke være foruden.

Jeg kan bare ikke forstå det hyggelige i at sidde på ryggen af en hest og risikere at blive kastet af og sparket osv. Eller at torturere sin krop ved at løbe marathom eller iron man eller sådan noget.

• #13   25. apr 2008 jeg havde enang et spil hvor man var hjorten som jagede jægerne. nogen der ved hvad det heder.

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#14   25. apr 2008 Den har været oppe så mange gange og den er så dobbelt moralsk.. En hjort, rådyr eller andet lever ikke som sådan for et blive skudt..

Men deriomd kør og grise. de bliver fodret op og slagtet er det fair???

• #15   25. apr 2008 Jeg forstår skam også dig didde, men et eller andet sted har hesten heller ikke selv valgt at der skal sidde et menneske på ryggen af den. Bare fordi vi har udnyttet dem i hundredvis af år, bliver det ikke just bedre. Misforstå mig ikke, er selv så småt interesseret i heste og sådan.
    Men jeg vil vædde med du intet har imod at slå en flue ihjel, eller spise en gris der er blevet opdrættet og slagtet kun med det formål.

Jeg kan ikke se noget galt i at jage hvis man gør det for at spise byttet, hvilket efter min formodning er langt det mest udbredte.

Ellers er det vel lige så slemt at fiske?

• #16   25. apr 2008 didde > Næh hesten dør ikke, men det er da årelangt torturerende misbrug (set fra nogles side), som ikke burde have fundet sted måske. Det er da udnyttelse i en sådan grad, at Saddam Hussein ville have sagt: "Nu tager det snart overhånd!".
    Men altså, jeg er helt enig med dig. Det lyder barsk.

• #17   25. apr 2008 didde smiley P
    hva så med de heste der kommer til skade ved militarie eller hvad det hedder ? smiley de bliver jo bare aflivet stortset smiley

jeg er ikke jæger for at spise kødet, det smager godt ja, men jeg gør det rent udsagt fordi jeg kan lide det smiley

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#18   25. apr 2008 Om det er økologisk eller ehj så er de opdrættet til at skulle slåes ihjel!!! Et nedlagt bytte fra naturen kan ikke fåes meres økologisk! Og det smager fantastisk...

• #19   25. apr 2008 Det er i min verden heller ikke det at skyde byttet der giver tilfredsstillelsen kun. Det er lige så meget bare det at opholde sig i naturen.

Dog går jagt meget længere tilbage i historien end brug af husdyr. Det må derfor et eller andet sted være mere naturligt.

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#20   27. apr 2008 Elg smager også fabelagtigt.. MMMMM

Kommentér på:
Gå på jagt - udenfor jagtsæsonen.....

Annonce