{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

A n
A n
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 113 Svar: 1.387

penge tilbage for spil? {{forumTopicSubject}}

var oppe i blockbuster igår og købe Battlefield bad company, men ligesom det ikke var mig, kan jeg smutte derop og få pengene igen?
skal siges der var ingen folie på da jeg fik det fra butikken, er der aldrig hos blockbuster.
vil jeg ku få pengene tilbage? det er dog 600kr der tale om.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  penge tilbage for spil?
  • #1   1. jul 2008 ja lige præcis - prøv

• #2   1. jul 2008 Er ked af at sige det... Du har intet krav på at få pengene tilbage!.. men prøv.. De kan vel kun sige nej xD .. ellers må du enten sælgevidere eller sælge det tilbage til Blockbuster..

• #3   1. jul 2008 det er som da jeg fik det ? stadig i cockbuster pose og med bon liggende ved siden af? præcis som da jeg fik det.

• #4   1. jul 2008 max - Blockbuster sælges ikke med plomb for det meste. for æskerne står på hylderne også de ligger cd'erne i når man kommer op til kassen.

• #5   1. jul 2008 der er da noget som hedder retur-ret ? gælder det ikke i dette tilfælde ? (hvis du nu siger at han ikke har brugt varen)

• #6   1. jul 2008 Det tvivler jeg stærkt på at du kan. Butikken er ikke tvunget til at give dig pengene tilbage. De kan give dig en tilgodeseddel, hvis de er flinke.

• #7   1. jul 2008 Netto H - ja kunne man , hvis det så hjælpere.

Lange Lajz ! - vil jeg også mene da varen er som købt.

Dennis S - nej de ikke tvunget til give penge, men tilgode seddel er lige så godt, så sælger man bare den. det lettere. hvis man alligevel kender nogle der skal købe et spil .

• #8   1. jul 2008 på kvit står der "Varen ombyttes i ubrudt embalage mod torevisning af denn bon inden 14 dage" . og da den er i den emballage jeg fik den i. så opfylder jeg da de krav.
    ombyttes, kan jo være til penge eller andre ting jo!.

Kommentér på:
penge tilbage for spil?

Annonce