{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

spinning/body bike {{forumTopicSubject}}

hej er det en god måde at få smidt rigtig mange kilo på?

begyndte i mandags og hold kæft hvor var det hård man men regner med at gøre det 3 gange om ugen. for nu skal det sku være at jeg får smidt de kilo

men nogen der har nogle erfaringer med det?
og hvad med ens kondition kommer det hurtigt igen eller hvad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spinning/body bike
  • #2   24. nov 2010 det er i fitnessworld så det er med andre og sådan. ja havde også tænkt på det men er bare mega træt af at være overvægtig nu. og ellers ville jeg bare side der hjemme med kæresten og glo så kan man jo lige så godt træne smiley

• #4   24. nov 2010 * Lillelund * har ikke noget problem med at gøre det 3 gange om ugen altså nu trænede jeg i mandags og var da lidt øm igår men der er ikke noget idag.
    og det der med at løbe det går ikke lige pt. for når man vejer det som jeg gør så skal der lige smides nogle kilo før det kan lade sig gøre. altså selfølgelig kan jeg godt løbe men jeg er bare død efter 5min

<(") &
    jeg skal ikke på en eller anden turbo kur. har jeg prøvet men to bare det hele på plus lidt til da jeg stoppede. men noget der er holbart i længden og som jeg kan holde. og har regnet ud at jeg spiser ca 2600kcal om dagen nu og det skulle vist være ok.

Kommentér på:
spinning/body bike

Annonce