{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Tråden om EM Tyskland - Danmark {{forumTopicSubject}}

Tråden forsvandt
Hvor mon den blev af?

Blev den slettet?
Hvem mon gjorde det og hvorfor?


Tyskland vandt kampen og fortsætter i EM.
Undervejs blev 2 mål annulleret, og VAR blev igen involveret i en kontroversiel afgørelse, hvor der blev dømt straffespark for "hånd på bolden".

Var det den rigtige vinder?
Er VAR den rigtige måde til at assistere dommerne med at dømme retfærdigt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tråden om EM Tyskland - Danmark
  • #5   30. jun Der er mange måder at fiske på. smiley

  • #6   1. jul #5 : Der er mange måder at fiske på.

    Enig


    profilbillede
  • #7   1. jul Skrevet af fake profilen Alis alias Polle -

    KOM NU PÅ BANEN HEYMATE/SUPPORT - alt andet er useriøst !!!


  • #8   1. jul Så forsvandt Alis tråden også - den eneste måde, vi kan gøre noget ved problemet, det er at stå sammen om terror idioten Polle, Support skal bombaderes med klager fra os hver i sær, jeg har klaget i dag, og hvis andre gør det samme, kan det være, det hjælper, og hver gang han dukker op, skal vi klage, der må da findes en jernport der virker.


  • #9   1. jul Jeg har også klaget idag. Min første klage nogensinde.

    Men at Polle tillader sig at tage Alis's navn og bruge, er så forkert.


  • #11   1. jul Ja hvis weenas ip adresse er lukket herinde
    Så burde de godt nok os gøre det med Polles ASAP
    Jeg har set meget herinde det sidste års tid.
    Men at begynde at udgive sig for at være en vellidt og savnet bruger Alis slår med flere bane længder.
    Han er simpelthen et dumt ulækkert møgsvin.
    Jeg vil aldrig nogensinde svare på noget som helst han skriver igen herinde.
    Jeg vil total fryse ham ud.
    Han er mere syg i hovedet et først antaget.
    Og hans sygelig trang til at vi skal komme på hans Forum.

    Har aldrig oplevet lignede opførsel og slet ikke det med han sidder og nævner folks navne.

    Polle er en farlig ulækker mand som skal ties ihjel jo før jo bedre.




  • #12   2. jul Tror "fiskeren" er væk sammen med alle profilnavnene smiley
    Dermed forsvinder også en del oprettede emner/svar i tråde.


  • #15   7. jul Som 'ny' er du vældig godt informeret om alt her, hvilket er tydeligt, ikke Polle!

    Du reklamerede højt og flot at i dit forum blev ingen frosset, efter vi nærmest alle sammen pludselig blev det her, uden grunde. Derefter forsøgte du igen og igen at få os over på dit private forum. Hvilket er ganske ulovligt iflg. BB.

    Så mon ikke med, din 'skøre hjerne', troede at du var smart, og muligvis står bag alle de klager som pludselig fløj afsted til BB?

    Du hærger og ødelægger stedet her, på helt ulovlig vis.

    Så anmeld alt du vil, du er sikkert ekspert i det, efter lang tids øvelse.

    Tror du BB bliver glad for at deres Forum bliver angrebet på denne måde?



  • #16   7. jul Det eneste sande du skriver er, at du ikke hedder Polle, men det har du altid kaldt dig på diverse forum - er det ikke sandt Poul David ?

  • #17   7. jul Alis, Carsten H, har du brugt samme profilbillede, du skriver et indlæg, din profil er Alis med de gule tulipaner og dit indlæg slutter du af med: Vh Polle, du er så perfekt smiley smiley smiley - du opretter dig som Carsten H, går i Statusbeskeder og spørger ind til, hvordan man kommer med i privat gruppe, hvor ved du fra, at der er noget, der hedder privat gruppe her. Du opretter dig som Dora H, opretter selv privat gruppe, så du behøver ikke at spørge om noget som helst.

    Og alle de vejrtråde du opretter, de er ikke til at tage fejl af heller.

    Du burde slet ikke have adgang til sociale medier, du er en pestilens for alle, det vil jeg våge at påstå, jeg har været rundt omkring og kigge og kan se, det der med at oprette fake profiler er du ekspert i også på din egen side, du er et forfærdeligt menneske.


  • #18   7. jul PS !!!

    Og det at stjæle profilen Alis, som vi alle sammen har kendt siden dec 2014, tage kopi af hendes tekst, det hedder identitetstyveri, for du har ikke fået tilladelse til det, og hvis så kan du nok også bevise det. Du har stjålet det, fra din egen side.


Kommentér på:
Tråden om EM Tyskland - Danmark

Annonce