Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyskland-tyrkiet
  • #1   22. jun 2008 what ? Så du ikke sidste kamp ? smiley
    De kan ikke spille fodbold, magen til elendigt landshold skal man lede længe efter!

• #2   22. jun 2008 ej det var sku godt spillet de havde hele spillet

• #3   22. jun 2008 hahahaha hvad snakker du om?
    Det var klumpefodbold på højde med lilleput fodbold, de lavede kæmpe fejl efter kæmpe fej konstant, og beviste åbentlyst at de ikke kan spille fodbold

• #4   22. jun 2008 haha hvilken kamp så du spørg bare det var på tv2

• #5   22. jun 2008 tyrkiet taber 100% ,
    tyrkiet har bare så fucking heldige hele EM

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #6   22. jun 2008 Tyrkerne skal bare hjem igen...! At danmark ikke er med er fordi de er i en opbygningsperiode plus en latterlig dommer mod sverige

• #7   22. jun 2008 Tyrkiet vinder IGEN og IGEN!!!

Selvom hverken dommerne, eller de europæiske lande vil have at tyrkerne skal nå langt, gør de det. Det er nogen fuldstændige latterlige gulekort de tyrkiske spillere har fået i EM, de har kun 14 spillere tilbage der kan 'spille'. De resterende er skadet og kan ik spille pga de latterlige gulekort de har fået. Selv efter Kroatien kampen hvor de brandte det sidste straffespark holdte dommeren om den Kroatiske spiller og trøstede ham. Uanset hvad dommerne gør vinder tyrkerne og kommer til finalen!

FINALEN HEDDER TYRKIET - RUSLAND!!!!!!

Og forresten, glem ikke lige at tyskerne ikke kan spille bold. De var næsten ved at tabe mod Østrig, og tabte mod Kroatien. De har kun været heldige imod Portugal.

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332
    #8   22. jun 2008 Er bange for at Tykserne vinder da Tyrkiet har mistet MANGE spillere f.eks. deres profil og Anfører nihat?. Så jeg tror desværre at Tyskland for det ret nemt i kampen mod Tyrkiet smiley men håber på en Tyrkiet sejr!!

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#9   22. jun 2008 Tyrker taber selvfølgelig,,,

• #10   23. jun 2008 det er utroligt at den danske befolkning har ondt i røven over at tyrkiet har nået så langt. skyldes nok at danmark er ikke med i EM i år. glem ikke 1992 hvor den danske landshold ikke kunne finde ud at kvalificere til EM. vi fik fri billet idet yugoslavien ikke kunne komme fordi der var borgerkrig dernede. der var vi meget heldig at vi vandt EM. kun pga. yugoslavien. idag er tyrkiet heldig eller ej, men hvilket gejst de viser og hvilket comeback. mange andre hold ville havet givet op, men det gjorde tyrkerne ikke. istedet for at være misundelig, så kunne vi måske lærer noget fra dem. og hermed også rose deres indsats i selve spillet. Tyrkerne har været det hold som har givet mest spænding her i EM.

• #11   23. jun 2008 på papiret ser det ikke så godt ud for tyrkiet idet, de mangler 9 stamspiller pga. karantæne og skader. mennn tyrkerne spillet med hjertet, og det giver skub i deres spil. hvilket selvfølgelig kan skabe mirakler. Tyrkiet er svækket, men de er ikke svækket i deres hjerter. de spiller som en team. håber at Tyrkiet vinder, men jeg tror ikke på det. hehehe det sagde jeg også da de spillede mod kroatien. men da vandt de imod dem. håber virkelig på at de vinder, for de fortjerner det show de har givet indtil nu til os som sidder foran fjerneren. glæder mig allerede til de skal spille, glæder mig til en farverig kamp, glæder mig til miraklerne..................

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#12   23. jun 2008 christian; Tyrkerne har også haft dommeren med sig i mange situationer...! hvis tyrkerne er så heldige a komme videre er det udelukkende held og ikke stor spil... Deres deffensiv ligner noget fra en miniput kamp, min nevø kunne spille i angrebet, selv han er bedre...!

• Lau  L
    Lau L Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 239
    #13   23. jun 2008 hvor spiller du til 7.75

• #14   23. jun 2008 Fabrizio T

jeg forstår dig godt min ven. når man først hader tyrkerne, har man svært ved at indrømme nogle ting. du skal ikke være ked af at være fordomsfuld, du har 53 % af den danske befolkning bag dig, og 100% af dansk folkeparti. sååååå det overrasker mig ikke folks negative holdning over tyrkerne. sådan har de altid været. tjaaaa lidt misundelse er der vel også hahahaha. glem ikke danmark EM 92, hvordan vi kom ind!!!!!

• #15   23. jun 2008 Tyrkerne skal tabe. Ellers kan jeg ikke drille mine kolegaer smiley

• #16   23. jun 2008 Simon H.N smiley Bodyguard af BB smiley .

hehehehe. selvom tyrkerne taber, så synes jeg at de har gjort det godt. de har givet et helt andet atmosfære her i EM. wow hvilke comeback de laver. det kunne ingen andre lande gøre bedre. Hvilket fight..........

• #17   23. jun 2008 Ja det er bare lidt sjover at drille sine kollegaer lidt smiley

Kommentér på:
tyskland-tyrkiet

Annonce