Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så vandt de S**
  • #1   25. jun 2008 SÅDAN!!!!!!

• #3   25. jun 2008 SÅ FUCKING UFORTJENT ! Håber de får SÅ meget tæsk i finalen !!! (desuden burde spillet være stoppet, da en af deres spillere, lå nede)

Tyrkiet bidrag virkelig med spænding og offensiv ... NEDEREN !!!

• knud j
    knud j Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 13
    #4   25. jun 2008 KLASSE!!!

• Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
    #5   25. jun 2008 tabte danmark til tyskerland? NOO smiley

• knud j
    knud j Tilmeldt:
    jan 2008

#6   25. jun 2008 Så tuder aberne igen

• #7   25. jun 2008 Hader tyskland !

• #8   25. jun 2008 Meget fed kamp tyskeland fortjendt det

• Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
    #9   25. jun 2008 ..

• #10   25. jun 2008 John ( jeg er ordblind ) .

SÅDAN hva ? smiley

' Crown Holder *

Tudekiks? så vi da fri for at se 12300 biler køre rundt og høre jalla musik hele natten.

• #11   25. jun 2008 Tja Tyskland blev også snydt for et straffe.

• #12   25. jun 2008 ufortjent:P

• #13   25. jun 2008 Det var bare ufortjent sejr !

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #14   25. jun 2008 3-2 til Tyskland

• #16   25. jun 2008 HAHA havde spillet på 3-2 ;D monish til moi

• #17   25. jun 2008 Knud J - hvs jeg ser den racistiske tone der én gang til...

• #18   25. jun 2008 Emrah S

Du er en stor dårlig undskyldning !

• #19   25. jun 2008 Scarface V

er det ik meningen i skal hjælpe og ikke true ? :S hmmmm

• #20   25. jun 2008 sådan nogen klamme fuck'hoveder de skulle bare dø alle sammen

• #21   25. jun 2008 TIL ALLE - hold tonen. <b> last warning!

• #22   25. jun 2008

Rusland vinder EM !!

• #23   25. jun 2008 Emil ( TJEK MINE ANNONCER )

Jeg håber du forstår Tyskland vandt ?

• #24   25. jun 2008 Ringsted - vi er her for at gøre stedet udholdeligt at være for ALLE. dermed er Racism bandlyst og han har før fået en advarsel. ikke at det rager dig.

• #25   25. jun 2008 Det så fedt Tyskland vinder over tyrkiet. smiley HURRA !

• #26   25. jun 2008 Scarface V

Knud J - hvs jeg ser den racistiske tone der én gang til...

det tager jeg bare som en trussel det der ? men det nok bare meget

• #27   25. jun 2008 ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hader Tyskland, så desværre ikke kampen /:
    - Men havde håbet at Tyrkiet vandt ..
    ^ Nej, er ikke tyrker smiley

• #28   25. jun 2008 Ringsted - du ska slet ikke tage det som noget som helst når det ikke er henvendt til dig... fortsat god aften:)

• nana s
    nana s Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 153
    #29   25. jun 2008 totalt latterligt... tyrkiet skulle have vundet.. !!!

• #30   25. jun 2008 Matthias L

hvad rager det dig?

Det bare ikk første gang jeg ser en hvis admin udnytte sin magt.

Rami A

hvor er du lav i min verden

• #31   25. jun 2008 Ejjj Det var sku ufortjent ?! De begge spillede sku godt nok men se fra tyrkiets side engang? De stiller næsten op med 2 holdet men stadigt klarer sig fint..

Hhva fuck skete der med signalerne :S... Det gik og kom heletiden..

• #32   25. jun 2008 Fuldt fortjent sejr til Tyskland.

Sådan går det når man tæver sig igennem EM så må man ud, god tur hjem til Tyrkiet.

• knud j
    knud j Tilmeldt:
    jan 2008

#33   25. jun 2008 uha hvor du udnytter din magt

• knud j
    knud j Tilmeldt:
    jan 2008

#34   25. jun 2008 du så sej Rami A

• #35   25. jun 2008 fodbold er et simpelt spil.. hvor tyskerne altid vinder til sidst.......

• #36   25. jun 2008 Ringsted - udnytte sin magt... haha... bare fordi du ikke ka finde ud af at overholde reglerne og har fået nogle advarsler, så "udnytter jeg min magt"... jamen ja det gør jeg da... det er derfor jeg er HA...

• #37   25. jun 2008
    Rami A>> Er du ægte gangster fra danmarks røvhul...HAHA

• #38   25. jun 2008 Scarface V

Okay, jamen det vidst en færdig diskution hr. militærmand. smiley

evt en idé at lukke dette emne ?

• knud j
    knud j Tilmeldt:
    jan 2008

#39   25. jun 2008 skal i slet ikke ud og køre med hornet i bund idag?

• #40   25. jun 2008 Kampsoldat...HAHA

• #41   25. jun 2008 Ringsted - næh ser ingen grund til at lukke hele emnet der handler o fodbold fordi to brugere ikke kan rette ind. det ka løses på andre måder.

• #42   25. jun 2008 Rami - la vær med at blive ved. jeg har frosset manden, så er det ingen grund til at fortsætte.

• #43   25. jun 2008 Rami. La nu vær med at synke til deres niveau smiley

• #44   25. jun 2008 Rami A

dem kan jeg skam heller ikke lide. Men jeg er som jeg er her bag en skærm og i virkeligheden. Men jeg gider da ik bruge 3 timer på at køre til sønderborg for at høre på alt det du har at fortælle mig.

• #45   25. jun 2008 Rami A
    Du skal sørme da også lige snakke ordentligt.æ

• #46   25. jun 2008
    Rami A>> Tal da lige pænt, eller i det mindste lær at stave før du begiver dig ud en verbale overfald.

• #47   25. jun 2008 Rami A>> Tror nu også at de fleste der skriver herinde sidder foran deres skærm og ikke bag ved den. Super formuleret ellers.

• Knud J
    Knud J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #48   25. jun 2008 Rami A
    Du er da for dum at høre på

• #49   25. jun 2008 drop diskussionerne drenge.

<b>back to topic!!

• #50   25. jun 2008 Rami A
    Det er da fuldstændig ligegyldigt hvem der starter hvad og hvorfor.
    Som Scarface har sagt så har de fået en advarsel.
    Du skal under alle omstændigheder stadig snakke pænt lige som alle andre.

• #51   25. jun 2008 Knud J

Du da lige så dum nu ?

Nu smutter jeg, det lidt for out way nu gutter smiley

ha en god aften

• #52   25. jun 2008 nyt til topic.

Hvad sker der lige for at billedet forsvandt midt i det hele?

• #53   25. jun 2008 Rami A>> Det var så lidt.

Der er bare ikke nogen grund til svine folk til herinde vel. Du skriver som at du rigtig gerne vil ses som en rigtig rå gangster.

• #54   25. jun 2008 ej nu stopper i sgu. SNAK OM FODBOLD! det er det tråden er oprettet for!

• #55   25. jun 2008 det var så fuuucking fortjent de vandt.... !

• #56   25. jun 2008 Hvad sker der for racisterne herinde ? Kan I alle sammen ikke bare stoppe med det der :s

Synes det var ufortjent at Tyskland røg videre. Det var åbenlyst, at de ikke have fortjent det. De have ikke spillet, og Tyrkiet stilte op med deres 2. hold. Alligevel holdte de modet oppe, og klarede sig så godt ...

Men desværre....

• #57   25. jun 2008 Og tyskelands sidste mål var fuckin' ik held han løbt selv med den og skudt den direkte ind iskoldt

• #58   25. jun 2008 Ham der og Crownholder - racismen ska jeg og de andre HA'ere nok tage os af...

tilbage til TOPIC...;)

sys et var VAMMELT uretfærdigt da dommeren ikke dømte det straffespark tyskerne skulle have haft i første halvveg (staveplade)... puha det var noget skidt...

tyrkerne kæmpede virkelig utroligt flot... men af de to hold der stillede op idag sys jeg nu det var tydeligt at se at tyskerne altså lå en klasse over tyrkerne. osse selvom de ikke spillede deres bedste kamp idag.

• #59   25. jun 2008 tyskland blev faaandme også snydt for et straffe!

må man nu ikke engang holde med et hold mere, uden at man er racist :s

• #60   25. jun 2008 Denne diskution bliver jo aldrig færdig.

Syntes bare det er sjovt at der er de samme personer der bliver pisse sure når der bliver sagt at de ikke er rigtige danskere som sidder nu og siger "vores" landshold om Tyrkiet. Stof til eftertanke.

• #61   25. jun 2008 Det var ude fra straffesparksfeltet, så nej der var ikke straffespark, men frispark.

* Baron von Bremen *:

Og hva' så? En kamp bliver spillet som en kamp som en helhed. Det kan godt være Tyskland har spillet godt i deres tidligere kampe(Mod kroatien, yeah right), men det har _ingen_ indflydelse på deres kamp idag. En kamp er en kamp, og Tyrkiet spillede bare bedre!

• #62   25. jun 2008 JAJJA TYRKIET SPILLET SIKKERT BEDRE BLA BLA, MEN TYSKELAND VANDT FÆRDIG ARBEJDE OG SLET HELE EMNET HEHE

• #63   25. jun 2008 Baronen - jeg var osse klar til en dommerjagt efter det dommerdrop der... hold da kæft for en lortedom... xD

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#64   25. jun 2008 Tal nu ordentlig drenge.. Dette er ikke en slags tråd.

Tillykke tillykke - S^godt de vandt - Hurra hurra hurra hurra

• #65   25. jun 2008 mkmis >> Kan du komme med en forklaring på hvorfor Tyrkiet skulle være gået videre i stedet for Tyskland?

• #66   25. jun 2008 I dag synes jeg faktisk at Tyrkiet burde have gået videre fordi de gjorde et bedre job en Tyskland (dermed ikke sagt at de er et bedre hold som helhed)

MEN tyrkerne burde slet ikke være nået så langt i første omgang. De burde have været slået ud af Tjekkiet eller derefter Kroatien da disse hold spillede (efter min mening ) bedre fodbold end tyrkerne.

• #67   25. jun 2008 Og til alle tyrkere der bliver ved med at nævne de skader som mange spillere har. De ville ikke have gjort et bedre stykke arbejde end det der om de så var inde, hvis I var ærlige kunne i også indrømme denne (mere eller mindre) kendsgerning ...

Tyrkiet var på toppen i aften og de kunne ikke have gjort det bedre om de havde Ronaldinho med

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#68   25. jun 2008 gogo-go M: Helt enig.. De burde være røget i svinget ved Tjekkiet - Det var ren held og ikke godt spil!!

Men nu er den fis slået smiley Tillykke smiley

• #69   25. jun 2008 Underligt at der ikke kommer andre begrundelser for at Tyrkiet skulle være gået videre end, "Der kommer jeg fra så derfor skal de vinde" det er simpelhen ynkeligt at høre på, indse at de tabte og det var fuldt fortjent at Tyskland vandt da de spiller meget bedre fodbold.

Der er jo nok også en grund til at Tyrkiet har så mange karantæner som de har, det siger lidt om deres spillestil.

• #70   26. jun 2008 19 gule kort samt et rødt for at være præcis Martin J, og det er klart flest i turneringen... det fortæller også lidt om deres kvalitet. Jeg siger ikke at det er et dårligt hold, men der er bare mange andre der kunne have været i semifinalen med tyskland og havde vundet fortjent over tyskernes elendige spil i aften...

• siktir l
    siktir l Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 8
    #71   26. jun 2008 hva snakker i om....tyrkiet havde fucking fortjent at vinde kampen....de forpulede tyskere var bare heldige...de scorede lige ved 89 minut...

• siktir l
    siktir l Tilmeldt:
    jun 2008

#72   26. jun 2008 det eneste i kan finde ud af er at slikke røv.....vi havde hele kampen med et hold som næsten kun var reserve spillere....... tyskland skal nok tabe i finalen....

• #73   26. jun 2008 Siktir - hold tonen.

• siktir l
    siktir l Tilmeldt:
    jun 2008

#74   26. jun 2008 af hvad....forstår ikk lige hvad du mener....hvad skal jeg gøre???.

• #75   26. jun 2008 Siktir - tal pænt smiley

• siktir l
    siktir l Tilmeldt:
    jun 2008

#76   26. jun 2008 kan du ikk skrive den klart og tydeligt..sagol:)

• #77   26. jun 2008 skrive hvad klart og tydeligt?

• siktir l
    siktir l Tilmeldt:
    jun 2008

#78   26. jun 2008 når ok.....men i hvilken sætning mener du....har jeg skrevet forkert til en eller ande person???...ps tak fordi du hjælper...salak bu smiley

• #79   26. jun 2008 Siktir - " det eneste i kan finde ud af er at slikke røv....." den var ikk så fin;)

men det var så lidt:)

• siktir l
    siktir l Tilmeldt:
    jun 2008

#80   26. jun 2008 når ok...det skal jeg nok...siktir git......så lade jeg bare være med det så...det bare jeg har lige oprettet en bruger og jeg kender ikk lige til alt herinde...men pessevenk hvorfor skriver du til egenligt til folk og alt det der...er det dig som ejer det eller keris mi sin bare en som hjælper siden..

• #81   26. jun 2008 Siktir - jeg er Hjælpe admin sammen med 4 andre herinde:) det er vores job at sørge for at alle ka holde ud at være her;)

mkmis - alle ha lov til at være her..;)

• #82   26. jun 2008 mkmis - "vil du ikke være sød og ikke skrive Siktir?" hva kalder du så det der;)
    han er ny og ska lige lære det hele herinde, så giv ham lige en chance:)

• siktir l
    siktir l Tilmeldt:
    jun 2008

#83   26. jun 2008 når ok...det godt nok at jeg allerede har fundet ud af det:D....ibne er det kun dig der gør det her eller er der også andre..grunden til at jeg spørger er at sen manyak sin hvis der nu kommer andre og siger at de også er en ´keris som dig...hvis de nu prøver at snyde mig manyak sin sen

• #84   26. jun 2008 jeg forstår ikke når du siger manyak sin sen og keris =P men nej man ka ikke fake det der Hjælpe administrator som står under mit navn:) vi er fem mand og vi ka findes under fanen "Hjælpe-admins" oppe i toppen=)

• siktir l
    siktir l Tilmeldt:
    jun 2008

#85   26. jun 2008 det ikke med vilje jeg skriver det...det er fordi jeg er i tyrkiet så det skriver det selv...når ok men tak for informationerne....

• #86   26. jun 2008 Må ærlig indrømme at tyrkerne burde ha vundet denne kamp. tyskland er sikkert et bedre hold i helheden men i dag viste tyrkerne hvorfor de kan komme langt i slutrunder. reserve holdet fik vist at ingen er sikre på en plads i næste startopstilling i en vm kval kamp. Det med at der bliver sagt at det var lehmans skyld at vi fik 2 mål hvad var det så med tyskernes mål nr 2? Hvad havde em været uden tyrkiet? hvor var danmark? *flover mig*
    Og så sidder VI danskere og sviner deres hold til? skammer mig over jer der snakker så nedladende om tyrkiet . Hvis det her var sket med danske landshold havde det været en kæmpe sensation og fest i alle gader og stræder! Vågn op folkens. Hvis det havde været DK istedet for tyrkiet havde de holdt med os! ikk at jeg siger vi ska holde med dem men snak pænt til dem og respekter lige de har en national stolthed som danmark desværre aldrig får. Hvor ska jeres næste ferie være? Håber ikk for jer at i ska til tyrkiet og stadig være jer "selv" med de kommentarer i fyrer af.
    lidt herfra både med bolden og jeres meninger og toner osv smiley

Håber at se både tyrkiet og danmark til VM finalen i VM 2010! smiley

• #87   26. jun 2008 siktir - det er iorden =D hva betyder det?

• #88   26. jun 2008 Marina S

hvad snakker du om ?

Hvad er det da for en ekstremt langt ude prædiken?

Det har jo intet med at gøre hvem der vandt fordi dk ik er med? så kan vi måske ikke have en mening mere eller hvad?

Desuden som sagt, bare fordi en folk gutter løber lidt mere end de andre så har de fortjent at vinde? jamen hvorfor gjorde de det så ikke?

tyskerne blev snydt for et straffe og HVAD SÅ ? De fik det ikke så det hjælper ikke noget. Men alligevel har de drive til at lave det sidste mål. Og jeg sad og var ikke engang i tvivl om at det kom fordi sådan spiller de bare.

ERGO - DEN DER VINDER FORTJENER VEL DET DE HAR KÆMPET FOR ?

Det jo ikke sådan at de har snydt sig til det.

prøv du at gense de tyske + de tyrkiske mål. Så finder du ud af hvad der er heldig placering og hvad der er fodbold i top klasse.

Hvis det her var sket med danske landshold havde det været en kæmpe sensation og fest i alle gader og stræder!

IKKE I ÅRHUS DA! VI BEHØVER IKKE KØRE 100.000 BILER I FLOK FOR AT FEJRE DET! (og det var ikke racistisk ment)

EN sidste ting, hvis du er så flov over DK så flyt da langt væk? Det lugter lidt at vanære !

Kommentér på:
Så vandt de S**

Annonce