Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp bet24
  • #1   14. nov 2008 Daniel . Ja du skal ikke betale skat eller noget, da det er skattefrit inden for EU. smiley

og jeg spiller selv derinde og har ingen problemer haft.

• #2   14. nov 2008 hvis evt nogle har prøvet Bwin, har i gode eller dårlige erfaringer med dem ?.

lavede en bruger igår og satte 137euro ind, spillede i deres roulette og vandt, og nu min konto lukket. s:

• #3   14. nov 2008 har spillet der synes det var godt det eneste det var dårligt var jeg ikk vandt hehe.
    mark 0 kan se på bet24 man får 300 for 100kr med sport så står der at de 200kr man får i bonus skal sættes på 4 kampe til min odds 1,60.
    så er mit spørgsmål må det kun være fire eller minium fire kan ikk finde ud af, for vis man gør det rigtigt og vinder kan det udbetales

• #4   14. nov 2008 Daniel - det skal bare være 4 kampe. smiley man kan få go gevinst ud af de bonusser. smiley bare sæt dem på sikre kampe. smiley

har været de fleste bookmakere rundt for at tjene deres bonus smiley

• #5   14. nov 2008 skal alle sammen lykkes eller får man penge for dem der er rigtige ?
    kan du ikk hjælpe mig med det vis det er
    tilføjer dig lige som ven

• #6   14. nov 2008 Jeg spiller på bet24... Og jeg har aldrig haft problem (dog ikke tjekket om pengene fra den anden dag er gået ind.)

• #7   14. nov 2008 når jeg vil inbetale så trykker jeg på kreditkort der kommer ikk noget frem kun ved de andre. hvorfor det hjælp mig?

• #8   14. nov 2008 Hvis du er 14, så er det slet ikke lovligt og spille ...

OG MENER FAKTISK OGSÅ, de ikke udbetaler pengene igen, hvis de finder ud af det .. ( ER IKKE 100 % sikker)

• #9   14. nov 2008 er min far der har oprettet jeg kender bare 100 gange mere til sport end ham.
    så der sker ikk noger når min far er 34;)

• #10   14. nov 2008 Nå okay ... Jeg er da ligeglad, gjorde selv det samme i sine tider .. smiley

Men vil sige den eneste grund til jeg bruger siden er fordi man også kan spille poker der .. smiley

Der er andre sider du kan få ligeså høj velkomst bunus .. smiley

Kommentér på:
hjælp bet24

Annonce