Le Mans 2008 {{forumTopicSubject}}
Okay nu må i ikke hugge hovedet af mig hvis det er postet forkert, men jeg ville egentlig bare se hvor mange herinde skal se Le Mans idag/imorgen??
Personligt skal jegs e samtlige 24½ time (det er jo inkl. Pole Position 14:30)
Maden er smurt til i løbet af natten, der er købt en masse drikkevarer, en masse slik så vi kan leve på sukkerchok, 24 timer er trods alt mange timer på én gang, og min søster er så sød og lave aftensmaden til mig så det eneste jeg skal rejse mig for er min natmad og når jeg skal tisse... Det er sgu da gennemtænkt!!!!
Nå hvordan ser jeres planer ud???
Hvem holder i med??
Personligt er min favorit Audi med Tom K i spidsen. Han er jo en helt og en levende legende!!
Skulle v være så umanerliguheldige at samtlige Audi-biler af en eller anden årsag må udgå er jeg med Peugeot.
apr 2007
Følger: 47 Følgere: 53 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 516
er kørt derned for a se det ..
men ellers ska jeg nok se lidt :b
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 294
Cool med en anden kvindelig Le Mans Fan... En af mine venner er også fløjet derned for at se det og jeg er bare dødhamrende misundelig på ham, for han var også dernede sidste år!! Det er bare SÅ snyd!!!
Mester:
Det er nemlig lige præcis det man skal!!!!! Peugeot har jo nok en god chance, men som Tom siger, de kan have arbejdet så hårdt på den for at gøre den perfekt at det skader bilens holdbarhed, plus at audi har langt mere erfarne kører end peugeot har... Så alt taget i betragtning ligger de temmelig lige pt.
apr 2008
Jeg er vokset op med Tour de France, F1 og Le Mans fordi jeg ikke havde tv da jeg var lille så har set det siden jeg var 5, men de senere år er jeg virkelig begyndt og se det i weekenderne følger med i F1 ikke kun og se det men forstår det, følger med i konstruktørenes mesterskab også, Tour de France ser jeg også hvert evig enste år selvom der er færrer og færrer danskere med og færre og færre ærlige ryttere der ikke kører med lort i blodet.
apr 2008
Jeg forstår hvad du skriver... hehe...
og jeg tror du har ret. Deres nye smarte diesel-biler kan simpelthen ikke holde alle 24 timer i den fart de agter og sætte. Jeg tror de kommer til at presse bilerne for meget og de risikerer de brænder ud. ikke nødvendigvis helt ud, men at de simpelthen ikke akn køre den fart mere og derfor falder i ydeevne.
apr 2008
Ja okay jeg er så delikatesseassistent (smørrebrød og den slags) men det har altid interesseret mig sammen med de ægte levende hestekræfter (dem med fire ben). Jeg ahr interesseret mig for begge dele i lige mange år, og jeg ville stå med et rigtg svært valg hvis jeg skulle vælge mellem og komme ned og se OL i springning/dressur eller komme ned og se Le Mans. Scheisse et dilemma!!!!
apr 2008
Lige præcis... de satser alt for meget på fart uden og tænke på at deres biler rent faktisk skal kunne holde i 24 timer!!! De kunne ære så meget af Audi. Peugeot havde kæmpe succes med deres dieselmotorer sidste år, hvis de så fx, byggede noget efter Audis koncept ja så tror jeg faktisk de ville få en temmelig god bil.
apr 2008
Ja men hestene er en lige så stor del af mit liv som motorsporten er, og hestene var min redning da jeg i folkeskolen blev mobbet de første 8½ år, jeg var nok ikke kommet helskindet ud af det hvis jeg ike havde haft hestene og støtte mig op af, derfor ville det skabe det dilemma for mig....
Men principielt ville det være for dig o skulle vælge mellem 2 favoritløb for dig....
apr 2008
og hvis det sker tror jeg desværre ikke audi kan slå dem, medmindre de også lægger en dieselmotor i deres biler.
apr 2008
Det var ikke det der blev sagt tidligere... Der var en interviewer der snakkede med Tom K og hun spurgte netop til om de var bekymrede over at Peugeot kørte med diesel mens Audi kørte med benzin... og jeg kan altså godt mit engelsk....
apr 2008
Ja det mente jeg jo også, men det var det der blev spurgt til i år. Iøvrigt var de ikke synderligt bekymrede da de så på helheden frem for de "mindre detaljer"
apr 2008
Skal se Pole Position på Tv2 om præcis 3 minutter... Så godt deres biler tidligere da der blev vist opvarmning af bilerne på Eurosport imorges...
apr 2008
apr 2008
Jeg skal se det første her på TV2 og kl 16 styrer jeg over på TV2Sport og holder mig der de resterende 23 timer der... Gjorde jeg også sidste år og de havde super god dækning af løbet der..
apr 2008
ej det er trist.. så skal du betale for at se dethele... har du ikke Eurosport 2?? Der sender de også alle 24 timer...
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Svar: 94
apr 2008
Ej hvor har jeg ondt af dig!!! Jeg ahr heldigvis TV2Sport..... Det er jeg meget glad for...
apr 2008
apr 2008
Jeg sad altså om aftene og så det live sammen med min far mens vi spiste!! og der stod med megets tore bogstaver oppe i hjørnet LIVE
apr 2008
apr 2008
apr 2008
apr 2008
apr 2008
apr 2008
Han kører slet ikke lige nu... McNish kører i 2'eren nu og Tom skal førs kører som afsluttende kører i 2'eren...
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Svar: 94
apr 2008
Ja se efter den gule spoiler, eller når de nævner Audi 2. Det er hans team... Han kører aldrig nummer 7... nummer 7 er den første Peugeot, Audi's ærkerivaler... om man så må sige...
Mener nok de ligger på en 4. plads lige nu.... Men er ikke sikker for var nødt til og løbe i køkkenet fordi min søster lige havde glemt hun havde sat i kage i ovnen...
feb 2007
Følger: 37 Følgere: 37 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.190
Jeg tror Peugeot vinder. Men håber selvfølig på Tom K
apr 2008
Jamen de ligger så nummer 4... hehe... Audi 3 ligger som nummer 5 og Audi 1 ligger som nummer 6, mn de ligger desværre lidt for langt efter Audi 2...
Simon:
Ja der bliver tæt løb, men jeg holder med Audi hele vejen....
Le Mans 2008