{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Hardball {{forumTopicSubject}}

Hardball - populært.
Mange børn synes det er fedt at købe disse hardballvåben - også kaldet softguns.
De er fede, de kan skyde, og de gør ondt på vennerne.
Men hvorfor skal det være så slemt at når man kommer forbi og gør dem der er for unge opmærksomme på at de gør noget ulovligt, hvorfor skal de så være så ligeglade?
I sidste ende prøver man jo bare på at hjælpe dem.
Spiller de uden beskyttelse kan det jo gå meget galt, og det kan gå galt overfor dem der slet ikke spiller med.
Jeg har endda hørt om nogle der var gamle nok, som lagde sig på lur med sniperrifler og skød efter forbipasserende.
Hvorfor kan folk ikke sætte sig ind i hvad det er de leger med, og rent faktisk forstå at det skader andre end dem selv når de gør noget galt.

Bare et surt opstød fra lille mig der er meget glad for at overholde reglerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hardball
  • #1   8. maj 2009 Fordi de synes det er sjovt. Det ligesom med knallerter, det faktisk det helt samme, det er os til fare for andre, og helt ned til 11 årige kører på vejene.
    Sådan er det bare, og du kan ikke ændre det.

(Er det bare mig eller er hardball ligepludslig blevet stor 'mode' på BB? xD)

Kommentér på:
Hardball

Annonce