Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridepiger:p
  • #1   4. jul 2007 Nok fordi heste tøser KUN kan snakke om heste, og bil knægte KUN kan snakke om biler! Så er vi alle så forskellige, og alligevel mødes modsætninger hver dag...

Dont follow people, let them follow you!

• #2   4. jul 2007 Att.: Lasse:
    Ja piger får en god røv af at ride, men de lære også en del andet end det! ;D
    Og nej, ridning er absolut ikke kedeligt og nemt.. Hvis man ride rpå højt plan skal man virkelig vide hvad man laver! Hvis du tilrider heste, er der masser af action og udfordringer smiley En hest har jo sådan set et rat, bremser, speeder osv ligesom en bil. De fungere bare på andre måder *G* Smart ikk'?

Att.: Who Am I ?
    Det er ikke ALLE piger som rider der kun snakker om heste! Jeg snakker kun om heste med mine rideveninder osv. Der er forskel på folk, og gudskelov for det *G*

• #3   4. jul 2007 Det emne har været oppe før ! Her er et link til det:

http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=9071

• #4   4. jul 2007 Hva sku jeg ha' imod ridepiger? smiley

• Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 408
    #5   4. jul 2007 mumle mumle mumle..

• #6   4. jul 2007 Har intet imod ride piger.. jeg har egentlig respekt.. jeg skulle sgu ikk nyde noget af at komme op på ryggen og af sted derud af på en hest.. hehe..

• Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

#7   4. jul 2007 Så du har åbenbart ingen drenge venner der kan lide computere..:S? Undskyld jeg siger det, men ja, syntes det er latterligt du skriver ''det ville sige at jeg har imod de dreng som godt kan lide com.. ''

og de fleste ''ridepiger'' snakker jo stort set kun om heste, godt nok ikk alle der gør det, men nogle snakker meget om heste..

• #8   4. jul 2007 Ingen ting, plejer at ha gode faste baller og lår, hi hi

• Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

#9   4. jul 2007 og en computer er jo heller ikk et levende væsen som skal fodres og plejes og jeg ved ikk hvad = en computer skal ikk have så meget tid som en hest skal.. Syntes slet ikk det kan sammelignes..:S

• Den skaldede hævner !
    Den skaldede hævner ! Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 100
    #10   4. jul 2007 Martin N - LOL ! Lort på alle dine skjolde?? Omfg en gang mundbæ ..

Sune - Nu det jo ikke fordi du ska kneppe hende i dragten eller i by med hende når hun er klædt sån .. Hvis du ikk kan klare at hun har det på de 5min det tar hende at gå ind a døren finde noget alm tøj og komme a "arbtøjet" og i bad, så er du godt nok et småligt menneske ..

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#11   4. jul 2007 melissa - "hallo Drenge og nogle piger hvad har i, i mod ridepigerne.. det ville sige at jeg har imod de dreng som godt kan lide com.."

Skriv den lige om tak ?! Jeg forstår kun det halve .. Hentyder du til at drenge kan lide com? (computer) ? Eller er det ngoet "heste kode sprog" ? hehe ..

Og jeg syns kun det er nasty når i lugter a det, men kræver ikk andet end et bad så kan jeg tænke på jer mht sex igen ;b haha ..

• #12   4. jul 2007 Ridepiger er SYGT gode i sengen smiley

Og til folk der aldrig har prøvet det og kun kan tale godt om det kan jeg kun sige 1 ting : PRØV DET smiley

^^ De kan altså ting ingen andre piger kan smiley

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#13   4. jul 2007 Har hørt i får lavet nogle sygt gode sammentræknings øvelser i underetagen ? smiley Hedder det det ? Og passer det ? smiley

• #14   4. jul 2007 Martin N : Altså nu er det jo ik slemmere end du bare kan dreje udenom eller spule lortet med en haveslange når du kommer hjem ?

Det der kommer ud af enden er jo kun hø, halm og græs så, så slemt er det nu heller ikke..

• #15   4. jul 2007 Jeg har både heste og biler, og jeg kan da sagtens snakke om andet.

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#16   4. jul 2007 Enig i det christian siger .. Ta dig sammen og vask det a smiley Og hvis du har SÅ svært ved at styre udenom en skide (haha sjovt sammentræf) lort, så sku du måske ta et knallertkort? smiley

• #17   4. jul 2007 Folk der syntes ridning er for klamt er da vist ikke særlig modne. Som Ulle siger er det jo kun en sport.

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#18   4. jul 2007 Ulle - Er du en hestepige ?! Shit,. Hva koster en Pony ?! :b
    Og hvis du selv tror på du kun er 14 år så ska jeg ikk blande mig, men tror du har tastet fejl unge dame ? :o)

Jaah, så længe i ikk lugter derhjemme er det sku fint med mig ! Jeg ska bare ikk ha noget med hesten at gøre, det jo så et problem JEG har smiley Det ikk hendes .. Sikker på der heller ikk er særlig vilde med en fyr der kommer hjem fra fodbold og er "badet" i sved og vil hygge lidt? Det lugter os lidt ?

• #19   4. jul 2007 Har da heller ingen ting imod hestepiger, de må da selvom hvad de går op i (:
    Syntes da det er helt iorden, i bruger alle jeres penge på det (:
    Men er da lidt enig med Martin smiley

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#20   4. jul 2007 Cpr-nummer ?! MSN ?! Gimme gimme gimme ! :b
    - amen JØSES ! Lost for more words ..
    Du må da os godt tilride mig hvis jeg kan tjene penge på det i den sidste ende ? ;b

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#21   4. jul 2007 Øøøhm,? Ej, det sidste var frækt xD FY !

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#22   4. jul 2007 Ulle - Jeg mener det ? xD hah !

Martin - OooooomG ! GROW UP !

• Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #23   4. jul 2007 Jeg kan bare ikke lide hjelmende.

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#24   4. jul 2007 Jack - Haha, så bank den a hende inden du ska bruge hende smiley

• Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

#25   4. jul 2007 Bruge hende til hvaD?

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#26   4. jul 2007 Ahh, ska jeg virkelig skære det ud i pap `?
    Never mind, just a comic remark ..

• Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

#27   5. jul 2007 JEg ved godt hvad du mener:P
    Sjovt

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#28   5. jul 2007 Godt smiley

• #29   6. jul 2007 I snakker kun om heste pasta! bare se den her tråd heste heste heste heste og endnu mere heste

• Den skaldede hævner !
    jul 2007

#30   9. jul 2007 Øh, WAI .. Jeg snakker altså om poontang smiley ? haha .!

• #31   18. dec 2007 Der er forskel på at være hestefreak og være hestepige smiley

En hestefreak snakker om heste hele tiden.. Og ik kan andet

En hestepige snakker om heste når hun er sammen med dyret, men samtidig kan gå i byen uden at sige "Ej, ved i hvad.. Min hest bukkede bare idag.." SNORK

Kommentér på:
Ridepiger:p

Annonce