973 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

rasmus d
rasmus d
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Nye sko - ondt i ryggen Nye sko - ondt i ryggen

Hej.

Forleden uge var jeg på ferie, hvor jeg købte et par løbesko. Nike air alaris II+.
http://farm4.static.flickr.com/3406/3495331919_2911a2f60f.jpg?v=0
De var super gode at have på, og god affjerdirng, så dem snuppede jeg.

Jeg har dyrket sport i mange år, og gået til fodbold langt tid. (er 17 år) Jeg begyndte at løbetræne regelmæssigt for 2 måneders tid siden, og kan stadig mærke forbedringer. Jeg har altid løbet i mine Adidas Spezial sko
http://images.google.dk/images?hl=da&q=adidas%20spezial&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
og har aldrig haft nogen problemer. Har nu løbet i de nye sko 5-6 gange, og har fået ondt i ryggen efter hver gang. Det er i den underste del af ryggen, på højde med solar plexus.
Det skal siges at jeg er svejrygget og platfodet ;).

Er blevet anbefalet at smutte ud i kaisersport, og få hjælp til en ny sål, der passer perfekt, og som formodentligt kan få mine rygproblemer væk ;). Men hvad siger i - vil i mene en ny sål kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye sko - ondt i ryggen
  • #1   25. jul 2009 Start med allerførst at få lavet en løbestilsanalyse...

Hvor ofte/langt løber du?

• rasmus d
    rasmus d Tilmeldt:
    jul 2008

#2   25. jul 2009 Ikk så meget...

ca. 3-4 gange om ugen, af 3-6 km. Nogen gange mere.

• #3   25. jul 2009 Vil anbefale di at få lavet en løbestils analyse, og derved finde den sko som passer bedst til dig.

Du nævner jo selv du er platfodet, og er svejrygget, så derfor er det endnu vigtigere med en ordentlig sko at løbe i.

• rasmus d
    rasmus d Tilmeldt:
    jul 2008

#5   25. jul 2009 Er der så intet at gøre? Kan en sål ikke "veje op på problemet?"

Kommentér på:
Nye sko - ondt i ryggen

Annonce