{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Ja jeg ved godt.. {{forumTopicSubject}}

- at I nok allerede har hørt spørgsmålet 437 gange før, men kære baboom'ere..
Jeg har sgu brug for et godt råd..

Er startet op på træning igen, da jeg godt vil være mere trimmet og markeret.
Altså ikke noget vildt, men sån det ser flot ud.
Kosten har jeg 100 % med, så det kører.
Men kan jeg få gode råd til hvodan jeg træner bedst?

Er det bedst for mig, at jeg træner hele kroppen hver 2 dag, også afslutter med 30 cardio..
Eller er det bedst at træne bestemte kropsdele den ene dag også de resterende de andre dage?

Og hvordan med cardio, er det bedst at lave det en dag man ikke har trænet styrke?

Kom gerne med et par gode råd eller ideer :O)

Takker på forhånd Dem der gider bruge tiden på at hjælpe ;O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja jeg ved godt..
  • #1   1. feb 2010 Det kommer helt an på hvad dit mål med træningen er, at tabe dig, stramme op, løbe en marathon eller hvad ved jeg....?

Dertil vil vi (jeg) gerne vide hvor meget erfaring du har med træning? Hvor længe og hvor meget du har trænet før?

Du skal tage højde for eventuelle gamle skader?

Smid en PB, så skal jeg se om ikke jeg kan guide dig på vej.

• #2   1. feb 2010 kommer helt an på hvor mange dage / tid, du har at bruge om ugen på det. ! smiley

• #3   1. feb 2010 Jamen jeg har da trænet i motionscenter før. Er gammel konkurrence svømmer, så er vant til at dyrke sport på høj plan..
    Men efter jeg fik min søn, har jeg self ik kunne træne på samme måde som før.
    Jeg har 2 ødelagte ankler, sprunget ledbånd, som jeg er blevet opereret for, så jeg blir aldrig den store løber :O)

Mit mål er, at tabe fedt og blive strammet op..
    Det burde kunne lade sig gøre...O)
    Men måske ik på samme tid?
    Jeg har ikke sat mig det store ind i hva de forskellige maskiner hedder, jeg bruger i det motionscenter jeg træner i, men har da fået lavet et program.
    Synes dog ikke at det er særlig godt.
    Jeg er ik typen der står og laller når jeg træner. Jeg vil gerne mærke at jeg har brugt mig selv.. smiley
    Så istedet for at holde pause mellem hver maskine, fortsætter jeg og tager en anden muskel gruppe.

Jeg træner alene og det har jeg det bedst med.
    Er go til at motivere mig selv.
    Og bruger gerne hver dag hvis det kan lade sig gøre.

Lyder det som noget helt fis??

SK N: Hva betyder en pb..hehe
    Det lyder bare super hvis du kunne give mig lidt fif..
    Jeg har trænet hos en fys for nogle år tilbage, pga anklerne, så hun lærte mig at bruge kroppen rigtigt når jeg træner.
    Kunne godt mærke forskel på hvordan jeg gjorde før, hvor jeg ik var obs på det. Det blev pludselig meget hårdere..hehe

Benjamin: Jamen som jeg skriver, træner jeg helst hver dag hvis jeg kan..
    Men ved godt det måske ikke er det bedste.
    Også derfor jeg søger nogle råd..
    Ved der er mange herinde som virkelig går op i det, og det center jeg træner i, er ikke ret stort og har ingen uddannet inskruktørere..

Kommentér på:
Ja jeg ved godt..

Annonce