{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dirrell - Abraham bedste odds?
  • #1   28. mar 2010 Håber Dirrell vinder , men tror os desværre abraham vinder smiley ang. odds. har du tjekket oddset.dk ? ellers aner jeg ikk

• #2   28. mar 2010 Hov sorry aner ikk hva jeg snakker om , ang odds . det jo os sent smiley

• #3   28. mar 2010 Hvor er Abraham dum ! slår ham når han sidder ned !

• #4   28. mar 2010 Det er så ærgeligt man

• Nikolai J
    Nikolai J Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31
    #5   28. mar 2010 Ja, man... Han skulle self. ikke have slaaet ham der, og var for ivrig i det oejeblik, fordi han har foelt at han havde chancen for at knocke ham out... Men hold kaeft han simulerer der! Jeg har ikke set nogen bokser foer, der lige kigger lidt paa modstanderen og saa bagefter ligger som om han gik ud??? Men meget godt show han leverer bagefter, hvor det ser ud som om han tuder?

• Nikolai J
    Nikolai J Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31
    #6   28. mar 2010 Jeg mener self. at han foelte, at han stadig havde chancen for at vinde paa K.O. i kampen og ikke i situationen, hvor han var paa knae... Self. og svaert at bedoemme i kampens hede... Men aergerligt vi ikke fik at se om Abraham kunne have naaet det uden det slag... Virkede godt nok ovenpaa de sidste omgange og tror at han godt kunne have naaet det ellers...

• #7   28. mar 2010 Dirrell er så meget en mere erfaren bokser , kæft hans benarbejde er fantastisk , jeg har satset alt på Dirrell og var ikke i tvivl om at han havde vundet på point , hvis ikk den ''fejl'' skete .

Kommentér på:
Dirrell - Abraham bedste odds?

Annonce