{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

The Red !
The Red !
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 120

Proteinpulver {{forumTopicSubject}}

Halløj derude..
Ville lige høre om der er "bivirkninger" ved proteinpulver?
Altså kan man få for meget og gør det skade?
Har overvejet at begynde at tage det, men altså det er ikke sådan jeg har kostskema osv. så ved ikke hvor meget protein jeg får gennem alm. kost,,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Proteinpulver
  • The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#1   12. aug 2007 ps. det er i forbindelse med styrketræning smiley

• #2   12. aug 2007 grunden er?

hvor længe har du trænet?

• #3   13. aug 2007 Det kan godt give en lidt livlig mave.. men ellers ikke rigtig...

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#4   13. aug 2007 har trænet i over et år..
    men først seriøst lidt under et år.
    Der sker ikke den helt vilde udvikling med min krop..
    Og ved der er mange der vil sige at man træner forkert og for let osv., men det er ikke det..

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#5   13. aug 2007 har lige ændret det Bart smiley hehe

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#6   13. aug 2007 vil sige almindelig.. men er ret høj, så ser ret lang ud ;p
    Derfor jeg gerne vil være lidt bredere..

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#7   13. aug 2007 Troels K
    nej, er kreatin ikke til at forebygge mælkesyre, så man kan presse sig mere under træningen?
    (mener jeg har hørt)

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#8   13. aug 2007 og Bart:
    Glemte lige at sige jeg er tynd.. altså tynd, men ikke sådan "skinny-boy", hvis du ved hvad jeg mener smiley

• #9   13. aug 2007 jamen bare tage flere kg efter hånden du træner. jeg trænede i 3 månd og jeg steg meget i a tage flere kg.

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#10   13. aug 2007 okay.. ingen der har mærket forskel ved at tage det?
    Og nogen der ved 100% noget om det? eller sider på nettet?

(ved godt en prof ka hjælpe, men det er lettest at starte herinde ;))

• #11   13. aug 2007 Jo du mærker klart forskel.. Da det der for dine muskler til at vokse er proteiner bl.a....
    Men du kan os bare passe din kost så burde det ik være nødvendigt med protein pulver men du kan så os varriere din kost og kombinere det med protein...

Hvis jeg virkelig presser mig og træner seriøst og spiser rigtig og tar protein. Så kan jeg vokse med op til 1 cm om måneden.. Bl.a sidste år fra juni til september der voksede jeg 5cm omkring armene og steg meget i styrke.. Grundet god kost og protein... cyklede 60 - 70 km om ugen...Cyklede 10 km ind til centeret og tilbage igen.. 3 nogle gange 4 gange om ugen..

Og jo hvis du for overskud af protein så kan du blive rimelig syg af det.. Altså fysisk... Såen i et slemt tilfælde at du skal på sygehuset.. Dog er det sjældent jeg har hørt om det men det sker!

• Stewart S
    Stewart S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 121
    #12   13. aug 2007 Det er godt med proteiner og hvis du er tynd skal du nok overveje at bruge weigth gainer som er lavet specielt til folk som gerne vil tage på.

• #13   13. aug 2007 Bart S.. Ja testaron. mandligt kønshormon som er ekstremt vigtig for man vokser.. Bl.a derfor jeg voksede så meget den tid jeg cyklede de der 70km om ugen.. smiley (læs overstående "forslag" fra mig for info om dette) smiley

• #14   13. aug 2007 altså.. jeg drikker bar en protien shaker efter træning... er ikke "stor" men kan skam godt slå fra mig hvis det er.. har trænet i snart 2 år.. og blir skam stadig ved..:D man kan ik se det på mig, at jeg træner.. kun hvis jeg smider blusen..:d
    (bare lige for at sige noget) ;D

• #15   13. aug 2007 Kan da gi et eksempel på flere af mine kammerater som faktisk bare ligner nogle bange bukse som er pisse lille men som faktisk er pisse vilde i slåskamp... så at man er stor er ik ens betydende med man kan slå fra sig.. smiley Og heller ik omvendt. smiley Bare lige for at sige noget smiley

• #17   13. aug 2007 drik noget matilde. Så er den ikke længere smiley

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#18   13. aug 2007 okay! tak for svarene allesammen smiley

Kommentér på:
Proteinpulver

Annonce