396 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Løbesko, hvilke?? Løbesko, hvilke??

Nu har jeg den sidste 1½ månede fået mig nosset op og løbe om morgenen 3 x om ugen inden arbejde. Og det har jeg tænkt mig, at blive ved med, da jeg har fået en åbenbarring;-). Jeg har indtil nu løbet i et par billige løbesko fra Bilka, men vil gerne ha' nogle ordentlig nogen.

Jeg har to kollegaer der begge løber, de har fået lavet en "løbe test" i den lokale Sports Marster, og begge har fået anbefalet løbesko til over 1500,-. For det første har jeg slet ikke så mange penge til løbesko og for det andet synes det lugter lidt af et dårlig salgstrik(???).

Jeg løber primært på asfalt og er oppe på 20min (første mål er 30min).

Nogen der har forstand på løbesko og som kan hjælpe mig?

På forhånd tak og undskyld det blev lidt langt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbesko, hvilke??
  • #1   29. jun 2010 Der er MEGET stor forskel på løbesko! Prisen har en betydning. Jeg har fået skinnebensbetændelse af at bruge de billigt løbesko. Da jeg fik lavet en løbetest og købte et par til 1500 hjalp det en del.. (Jeg har dog ikke hvilet og det er derfor blevet kronisk) Men der er stor forskel på billige og dyre, der passer ens fod!

Jeg vil anbefale dig at komme ind og få lavet en løbetest - Få anbefalet et par sko. Skriv navnene ned og gå på nettet, hvor de oftest fås rigtig billige. Ellers er der jo sommerudsalg nu her, så du kan være rigtig heldig.
    Men det er pengene værd!!

• #2   29. jun 2010 Få lavet en løbetest og se hvilken sko som passer til dig! Det er det vigtigste!

(Man skal ikke gå ned på forkert udstyr)

Løbesko kan være dyre, men der er altid billigere alternativer. Forklar ekspedienten dit behov, og fortæl dit budget. Men det kan sagtens ske, du er nødt til at komme op i en 1000 kr for et par sko, alt efter hvilken sko som passer til dig!

Husk på at forkerte løbesko kan skade meget mere end de gavner (skinnebensbetændelse er nok blandt de hyppigst forekommende skader ved brug af forkerte løbesko)

• #3   30. jun 2010 Okay, for lavet den løbetest, vidste bare ikke, den var så vigtig. Jeg har nemlig aldrig fået fortaget nogen, når jeg har købt håndbold sko, og troede det var lidt det samme.

Så må jeg se, hvad de anbefaler. Hvis de er for dyre, må jeg hjem og se om, jeg kan finde dem billigere på nettet.

Tak for svarene:-)

Kommentér på:
Løbesko, hvilke??

Annonce