Gode støttende sko - Hvilke? Gode støttende sko - Hvilke?
Hej
Jeg har brækket min fod for ca. 4 måneder siden nu, blev opereret sidst i juni. Det var 4 brud på 4 forskellige mellemfodsknogler, så det er i forfoden og nede i svangen jeg mangler mest støtte.
Har nu endelig fået de guddommelige ord, at jeg må bruge foden alt det jeg kan igen.
Derfor vil jeg gerne ud og investere i nogle rigtig gode, støttende og stødarbsorberende sko.
Hvilke kan i anbefale?
Jeg har prøvet et par Nike free 7.0 i en butik, og synes de var rigtig gode at have på, men bløde ude om forfoden. Ved selvfølgelig ikke om det bare er fordi jeg skal vænne mig til at gå rigtig igen og bøje i forfoden som normalt.
Hvilke sko findes der ellers der minder om sådan nogle?
Kender i noget til de Nike free 7.0, gode/dårlige ting?
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 10 Emner: 11 Svar: 97
feb 2007
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
Nike free ville være rigtig fin, netop fordi den sko er designet til at følge fodens naturlige måde at gå på.
Ellers skal du jo have fat i løbesko, der kan du ikke få mere støtte i end dem..
feb 2007
Og de er godt nok også dyre
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
Næh du, et par free eller et par gode løbesko, det er måden at gøre det på. Nike laver også en der lunarlite, super sko til det du skal bruge
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 4
Eller et par asics løbesko, mine er den model til 1500 og jeg kan gå i dem dag ud og dag ind på arbejde, de vejer virkelig ingenting og er fantastiske at gå i!
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 283
feb 2007
Gode støttende sko - Hvilke?