2.285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Gode støttende sko - Hvilke? Gode støttende sko - Hvilke?

Hej

Jeg har brækket min fod for ca. 4 måneder siden nu, blev opereret sidst i juni. Det var 4 brud på 4 forskellige mellemfodsknogler, så det er i forfoden og nede i svangen jeg mangler mest støtte.
Har nu endelig fået de guddommelige ord, at jeg må bruge foden alt det jeg kan igen.

Derfor vil jeg gerne ud og investere i nogle rigtig gode, støttende og stødarbsorberende sko.
Hvilke kan i anbefale?

Jeg har prøvet et par Nike free 7.0 i en butik, og synes de var rigtig gode at have på, men bløde ude om forfoden. Ved selvfølgelig ikke om det bare er fordi jeg skal vænne mig til at gå rigtig igen og bøje i forfoden som normalt.

Hvilke sko findes der ellers der minder om sådan nogle?
Kender i noget til de Nike free 7.0, gode/dårlige ting?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode støttende sko - Hvilke?
  • #2   9. aug 2010 mbt? er det et mærke?

• #4   9. aug 2010 tror de bliver lidt for voldsomme for mig, skal jo gerne kunne gå i normale sko igen når den er stærk nok smiley

• Kristian H
    Kristian H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #6   9. aug 2010 MBT skoene er sindsyg tunge. ikke at anbefalde til en dårlig fod.
    Nike free ville være rigtig fin, netop fordi den sko er designet til at følge fodens naturlige måde at gå på.
    Ellers skal du jo have fat i løbesko, der kan du ikke få mere støtte i end dem..

• #7   9. aug 2010 ja at de ser ret voldsomme ud, og mest er til dårlige knæ/ryg. Og tror det kræver meget tilvænning og en helt speciel gåmåde at gå i dem. Så tror de bliver for voldsomme.
    Og de er godt nok også dyre smiley

• Kristian H
    Kristian H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #8   9. aug 2010 Ikke nødvendigvis, de skulle bare hjælpe at ens holdning bliver opretholdt. Men i mine øjne findes der mange andre sko, som jeg hellere vil købe. Har prøvet sådan et par i et par uger.
    Næh du, et par free eller et par gode løbesko, det er måden at gøre det på. Nike laver også en der lunarlite, super sko til det du skal bruge

• #9   9. aug 2010 Nike shox med de stødabsorberende i hælen, de er gode behagelige.

Eller et par asics løbesko, mine er den model til 1500 og jeg kan gå i dem dag ud og dag ind på arbejde, de vejer virkelig ingenting og er fantastiske at gå i! smiley

• #10   9. aug 2010 Ja shox er super, du får en god holdning og er dejlig stødabsorberende, har hjulpet på mine knæ smiley

• #11   9. aug 2010 tak for svarene. Vil ud og prøve nogle af dem i nævner smiley

Kommentér på:
Gode støttende sko - Hvilke?

Annonce