Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fck- barcelona billetter
  • #1   6. okt 2010 vi har -
    Vi fik dem gratis af kærestens onkel smiley han er bank direktør smiley

• #2   6. okt 2010 okay fedt!! smiley

• #4   6. okt 2010 Fik 12 billetter af min far smiley
    Skal ind og se den med drengene - middag og mere før kampen, bliver lækkert smiley

• #6   6. okt 2010 12 stk smiley wooow sygt!
    hva ligger priser på det sorte marked?

• #7   6. okt 2010 Flot fyr - det var så sponsorbilletter som min fars firma fik, så jeg var lidt heldig på den front smiley

• #8   6. okt 2010 priserne ligger på +1500

• #10   6. okt 2010 Flot fyr - vi er desværre allerede 12 drenge der skal derind, og har alt aftalt osv, så jeg kan ikke sælge nogen af mine billetter smiley

Men har du prøvet at kigge på DBA?

• #11   6. okt 2010 Hvis man kender de rigtige så kan man da sagtens få billetter.

Jeg har f.eks. et sponsorat i klubben så får også billetter til kampen.

• #13   6. okt 2010 Jeg er stor FCK fan - så der er ikke noget der.
    Nu var jeg bare heldig at min far lige fik nogen sponsorbilletter - og dem er FCK jo nødt til at dele ud i og med at deres sponsorer skal have lidt for deres penge smiley

• #14   6. okt 2010 Vibse & Jes J >> Ja du fik nemlig 200 billetter som du takkede nej til...haha

Der er ikke mange virksomheder der får så mange billetter kan jeg fortælle dig.

• #15   6. okt 2010 Flot_fyr_18 '

du kunne bare have været i PARKEN til hjemmekampen mod silkeborg, der blev solgt billeter på tribunen til sektionen og nedre C

• #16   6. okt 2010 Ahh ok.

Hvor arbejder du henne af?

• #17   6. okt 2010 Kamilla K

de er udsolgt, der er kun billetter til barcelonas afsnit i parken og det er billetter incl. buffet og fri bar i 2½ time, mener de billetter koster 2000 pr. stk. der kommer nye billetter hjem til fck's afsnit på camp nou. de sættes i salg på mandag

• #19   6. okt 2010 Du kan købe min for 10.000 kr.. smiley

• #21   6. okt 2010 Kamilla

ja det er sgu rigtigt, det havde jeg ikke set, my bad..

• #22   7. okt 2010 jeg har os guld kort så fik os forkøbsret på min plads, så den er selvf købt. Derudover har jeg fået 2 biletter, som jeg nu har i overskud...

Glæder mig godt nok, blir sgu fedt at komme ind og se dem...

• #23   7. okt 2010 Selvfølgelig har vi billetter, det har alle FCK fans. Dem der ikke har, er fordi de ikke vil se den, de har ihvertfald haft alle muligheder..

• #25   7. okt 2010 Kamilla K:
    Hvorfor det ven?
    Du kunne købe dem mod Silkeborg, du kunne købe dig et sæsonkort, du kunne købe en pakke, eller du kunne sidde der hjemme og tude. Alt andet er til grin. Hvis man er fan, har man skaffet sig billet, uanset pris og sted.
    Vi har ikke brug for medløbere, der kommer til Europa kampene, bare fordi det går godt.
    Og endnu mindre brug for danske "Barca" fans.

Når FCK spiller mod Palatinaikos og Barcalona er Parken for de ægte fans. Ses på Sektionen.

• #26   7. okt 2010 Er lige glad med hvad du mener. Folk har haft alle muligheder, at de ikke har udnyttet dem, er deres eget problem. Dette er realitet, lev med det.

Nu var det jo ikke sponser billetter vi snakket om.

• #27   7. okt 2010 Jeg er ikke FCK fan, langt fra:) men dansk Barcelona fan smiley jeg har billet, og har også købt billet til kampen i Barcelona smiley så jeg er ikke velkommen i parken efter din mening eller hvad?? smiley

• #28   7. okt 2010 morten J: Nej selvfølgelig ikke, hvis du kommer for at heppe på Barca, danskere burde støtte dansk fodbold i Europa.
    Du skal ihvertfald ikke møde op på Sektionen eller C tribunen, med Barca trøje på, så får du ikke en behagelig kamp, ville jeg tro. smiley

• #29   7. okt 2010 Da mit hold i Danmark ikke spiller i europa, støtter jeg min klub i udlandet, nemlig Barca smiley men du bliver overrasker over hvor mange der kommer i Barcelona trøjer, måske flere end i FCK trøjer smiley

• #30   7. okt 2010 morten J:
    Haha keep dreamin' pretty boy. Men der skal da nok komme et par jyder og Brøndby fans med dem på.
    Det er deres eget valg, jeg har hørt snakken i krogene.

• #31   7. okt 2010 Ja flere i Barca trøjer end i FCK trøjer, tror nu nok du bliver en del klogere, der kommer mindst 4 gange så mange i FCK trøjer, det er næsten 100% sikkert.

Men kan nu heller ikke forstå en "fodboldfan" som du godt nok kalder dig ikke holder med de danske hold der spiller i Europa, men det siger jo mere om din viden omkring fodbold end om hvad for et hold du holder med.

• #33   7. okt 2010 Flot fyr:
    Du siger tidligere du vil give 4k for 2 billetter, det er næsten to sæsonkort samt billet til jer begge. Det handler bare om prioritering. Du kan jo betale kortet i rater.

• #34   7. okt 2010 Hallo smartass smiley hvor kom prettyboy fra? Men jeg holder også normalt med danske hold i Europa, bare ikke når de møder Barcelona smiley men jeg tror stadig der vil være enormt mange i Barcelona trøjer

• #35   7. okt 2010 morten J:
    "men du bliver overrasker over hvor mange der kommer i Barcelona trøjer, måske flere end i FCK trøjer"
    Uvidenhed og prettyboy går lidt hånd i hånd. Hehe

• #36   7. okt 2010 Du bliver klogere smiley

• #37   7. okt 2010 Morten - hvis du tror der kommer flere i Barca trøje end i FCK trøje så har du godt nok ikke meget sans for virkeligheden

• #38   7. okt 2010 morten J >> Shit du er langt ude.

Den med prettyboy falder vist meget godt på dig, et råd fra mig til dig så fil lige dine falske brillant ørestikker ud af ørene, det er ynkeligt.

Kommentér på:
fck- barcelona billetter

Annonce