795 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

SLATE forgaffel. Nogen der kender det? SLATE forgaffel. Nogen der kender det?

Jeg har fundet en brugt cykel på dba.dk, som jeg godt kunne være interesseret i. Der sidder en "SLATE" forgaffel på den, og jeg er meget i tvivl om hvad det er for noget. Er der nogen der har noget erfaring med dette mærke? Jeg har været hele google igennem (næsten ;).) men jeg kan ikke finde noget om det. Jeg håber i kan og vil hjælpe.
Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SLATE forgaffel. Nogen der kender det?
  • kristoffer f
    kristoffer f Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #1   2. apr 2011 søg på manitou slate, så vil du finde smiley

• #2   2. apr 2011 Mange tak. Jeg faldt lige tilfældigvis også over Manitou slate på google, så nu er jeg igang igen.. smiley Har du noget erfaring med det?

• kristoffer f
    kristoffer f Tilmeldt:
    apr 2007

#3   2. apr 2011 overhovedet ikke. har altid kørt rockshox

• #4   2. apr 2011 Okay, hehe... Det er ikke fordi jeg ved meget om cykler, det er egentlig mest bare til en hverdags cykel... Altsåsom skal bruges til skole osv.

• kristoffer f
    kristoffer f Tilmeldt:
    apr 2007

#5   2. apr 2011 Så er den rigeligt fin..

• #6   2. apr 2011 Tak. Har også fundet diverse forums om det, og det virker også sådan. Den cykel jeg har nu har jeg givet 3000kr for.. Jeg tror der gik et år og så virkede affjedringen i den ikke mere. Har sat sig fuldstændig fast.. Det vil jeg helst ikke risikere igen, nemlig... Det sker også af og til at jeg kører i skoven med en ven og cykler mountainbike. Det er bare meget dejligere med affjedring. smiley

• #7   2. apr 2011 Og 3000kr var nyprisen... Med standard forgaffel og det hele.. smiley

Kommentér på:
SLATE forgaffel. Nogen der kender det?

Annonce