1.520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Rulleskøjte ekspert søges ! Rulleskøjte ekspert søges !

Jeg har et par Salomon FSK Deemax 2, som desværre er blevet for lille, og så vil jeg gerne have købt mig nogle nye i samme stil og kvalitet, er der nogen der vil hjælpe, har søgt på google uden held..

Skal bruge str. EU48 - UK13 - US14

Prisen er lige gyldigt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rulleskøjte ekspert søges !
  • #1   28. apr 2011 Prøv at kigge på den her side, (link fjernet)

De har rigtige gode skøjter til rimelige priser.

Har kigget efter dem du ønsker, men uden held.

• #2   28. apr 2011 Shuff'Up ™ -- Har lige kigget på den side, men der er ikke rigtig noget til mig..

Glemte lige at nævne, at jeg har købt et par Rollerblade Fusion84, som jeg absolut ikke er tilfredse med, dårlig støvle, og for spidse hjul.. Det skal lige siges at jeg har en bred fod og en høj wrist..

• #3   28. apr 2011 Jeg bruger udelukkende ishockey skøjter hvorpå jeg sætter rulleskøjte understel..
    Ved ikke om du har tænkt over det?
    Syntes det sidder meget bedre på foden end alle de andre mærker, og ved også at det er kvalli.

• #4   28. apr 2011 Ck ™ -- Har tænkt på at købe et par hockey rulleskøjter, men er bare ikke helt klar over hvordan den sidder på foden, mht støtte osv.

• #5   28. apr 2011 De sidder rigtig godt..
    Nu har jeg også spillet ishockey i en del år, så kan godt være det er en vanesag, men det er ihvertfald hvad jeg foretrækker..

• #6   28. apr 2011 Ck ™ -- Okay, har du evt nogle forslag?

• #7   28. apr 2011 Hvilket prisleje ligger vi i?

• #8   28. apr 2011 Ck ™ -- max 3500,-

• #9   28. apr 2011 Sådan en som denne her vil jeg anbefale, da du skriver ud har bred fod, og den her er også til brede fødder.
    Jeg kan ikke bruge sådan en skøjte da jeg har smalle fødder, så jeg bruger kun Bauer skøjter.
    (link fjernet)

Men vil anbefale dig at tage ud at sted og prøve dem, da det kan variere meget hvordan den sidder på foden.

• #11   28. apr 2011 Kan ikke rigtig finde nogle i min størrelse.

• #12   28. apr 2011 Warberg - Bauer skøjter er til en smal fod.. CCM er derimod til en virkelig bred fod.

• #14   29. apr 2011 Warberg - Jeg ved godt hvad der holder her.. smiley
    CCM laver skøjter til brede fødder og Bauer lige modsat..
    Mission skøjter er til en mellemting..
    Jeg siger ikke at en med en okay smal fod ikke kan bruge CCM, siger bare at Bauer vil være mere komfortabelt smiley

Kommentér på:
Rulleskøjte ekspert søges !

Annonce