551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Træningshansker - med eller uden? Træningshansker - med eller uden?

Hej BB.
Jeg har trænet godt 6 mdr nu, og de første tegn på hård er begyndt at vise sig i håndfladerne..
Og før i begynder med pikhud på fingerne osv. så drop det smiley

Jeg overvejer at købe et sæt hansker, men jeg har lånt et par af en træningskammerat, de sidste par træninger.
Jeg kan ikke rigtig forligse mig med at de er så ''tykke'', jeg har svært ved at ha' ordenligt fat i stangen (indsæt selv ''Det sagde hun ogz' igår joke her)

Kan man få nogle der er tyndere, og evt med håndledsbeskyttere?
Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træningshansker - med eller uden?
  • #2   22. maj 2011 Hej.

Der er også dem her.. en billig, men super god løsning. Jeg bruger dem selv. (link fjernet)

Det øverste produkt med pad til 24 kr, hvilket jo er super billigt. Meget bedre end handsker osv, da de slides, og det gør disse stort set ikke.

• #3   22. maj 2011 (link fjernet)

• #4   23. maj 2011 Flemming N

Kan virkelig ikke se nogen fordel i dem der, de beskytter ikke håndleddene som f.eks. hansker kan gøre

• #5   23. maj 2011 Hansker er for kællinger!

• #6   23. maj 2011 Nu nævner han næsten intet om at beskytte håndleddet, men mere hånd overfladen på håndfladen, da det er hans primære mål. Så vil da mene mit forslag er udmærket til ham.

Handsker beskytter ikke håndleddet, medmindre du køber store handsker, men du vil have bedre fordel ved at købe sådan en slags ring til at sætte rundt om håndleddet i stedet for, da det er 100 gange bedre end handsker.

• Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #7   25. maj 2011 Handsker er overvurderet, tag nu din træning som en mand og la vær med at bruge dem..

Kommentér på:
Træningshansker - med eller uden?

Annonce