736 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
fitness/træning fitness/træning
Hej allesammen.
- nu er jeg begyndte alvorligt i fitness og fået lagt et starter program. Og om 7 uger skal jeg have et hårde et. Men så er dét luge jeg har fået noget protein pulver af min kærester store bror. Men hvornår er dét klogt og tag sådan noget osv. Da jeg er en tynd FYR på 55 kg og er snart 19. Tak på forhånd Mathias.
0 synes godt om
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 126 Svar: 472
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Svar: 2
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 91
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 94 Svar: 281
Jeg bruger det selv som mellemmåltid sammen med frugt eller efter træning hvis jeg ikke skal hjem og spise lige efter..
- Jeg ville hvis jeg var dig bruge Weigthgainer istedet for, da det er bladet protein og kulhydrat.. det er bedre hvis du skal tage på. og det skal du jo for at opbygge muskler.
Men spis mere end du plejer, spis en masse god mad (Magert kød, Kylling, Fisk, Fibre, Grovris/grovpasta, en masse grøntsager osv)
Du kan evt læse lidt herinde: www.fitness-blog.dk - Super site til at lægge en grundlæggende viden omkring kost og træning.
Det kan ikke læses for meget så bare igang
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 28 Svar: 76
jan 2007
Bruger altid selv www.getbig.dk
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 28 Svar: 76
jan 2007
Men det er nok kreatin de hentyder til.
Gå ind på fx fitness-blog.dk og læs!
Man kan kun læse for lidt på den slags!
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 29
Mener det er 2.5 gram protein pr kilo kropsvægt 2,5 *55= 137.5 gram om dagen, det er der dit normalindtag burde ligge pr dag via mad. Kan du ikke få det til at række via din mad fx at du bare ikke kan æde mere så er det der protein tilskud kommer ind i billedet.
Der er selvfølgelig rigtig mange meninger og måder at gøre det på, så som de andre siger så det ind at læse .
Personligt havde jeg købt ved bodylab.dk
fitness/træning