1.147 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Laser i håndbold-EM Laser i håndbold-EM
Jeg synes, det er helt forrykt, at visse af de serbiske fans bruger midler så som laser for at få modstanderen til at spille dårligere. Sådan noget ødelægger jo hele kampen. Synes det ville være godt, hvis man kunne gøre noget for at forhindre det, men det virker jo næsten umuligt? Der er 20.000 tilskuere, og sådan en laser fylder jo ikke ret meget, og hvordan vil de sikre, at tilskuerne ikke tager lasere med ind i morgen til finalen? Hvis de lyser på f.eks. Landin i morgen, hvad mener I så man skulle gøre ved det? Skulle man stoppe kampen helt indtil man fandt synderen, eller hvad?
0 synes godt om
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 159 Svar: 951
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 158
Jeg synes at kampen skulle stoppes hver gang der blev lyst på laser på en spiller, også når der ikke blev lyst mere skulle kampen sættes igang igen. Og sådan skulle det bare forsætte, for i bund og grund ønsker alle fans jo at kampen skal spilles, og hvis den bliver stoppet hele tiden kan det jo være at folk stopper.
Udover det så skulle fansene gå igennem sådan nogle scannere som de har i lufthavne osv. Selvom det ville tage lang tid med 22000 folk
jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 415
Ikke om jeg gad vinde med de metoder der, det er helt sikkert..
Karsten
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 109 Svar: 197
Karsten K: Ja, jeg mener heller ikke der er noget ved at være det "vindende" hold, hvis fansene har brugt sådanne beskidte tricks. Hvis det var danskere der gjorde det, ville jeg også fordømme det, men desværre har de nok en lidt anden mentalitet dernede.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.148
Det er desværre ikke noget man kan gøre besynderligt meget ved for lasere er så små i dag at de kan passe ind hvor som helst...
jan 2007
Følger: 92 Følgere: 90 Emner: 18 Svar: 774
http://sporten.tv2.dk/haandbold/article.php/id-47767990:emtv-serbiske-fans-bruger-laser.html
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Emner: 119 Svar: 2.522
jan 2007
Følger: 92 Følgere: 90 Emner: 18 Svar: 774
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.148
At tilskuere buer af modstanderen er noget professionelle sportsfolk må vende sig til. Det er ikke for sjov man kalder tilskuerne den 12. mand på banen i fodbold.
Anders,
Det er forkasteligt at de ikke kunne det, men desværre er der en del had mellem nogle befolkningsgrupper i begge lande at andet ikke var at forvente.
Hvordan ser de laser ud? Er det ikke noget som man ved døren burde kunne se? Det ser dog ikke umiddelbart ud til at forstyrre målmanden, men jeg ved det jo ikke, har ikke stået på mål og fået det sendt i øjet...
Laser i håndbold-EM