1.351 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

NICK A
NICK A
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195

valg af inliners ?? valg af inliners ??

nogen der har lidt forstand på såen noget ?

vil gerne til og stå på inliners som motion

har læst mig lige frem til at jeg nok skal have nogen med alu skinne og omkring 80mm hjul da jeg er en tung gut på omkring 100kg og 198 høj

nogen der kender et godt sted og købe dem ?

havde tænkt jeg ville bruge omkring 1000kr på det da jeg ikke ved endu om jeg gider det i længden

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg af inliners ??
  • stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 136
    #1   24. mar 2012 Jeg ville vælge K2 eller Salomon. Det er høj kvalitet. I Aalborg kan man købe sidste års modeller til 800-1000 kr i SportsOutlet

• #2   24. mar 2012 K2 som Michael siger er et klasse mærke.. Der er ogsp ProSkate i aarhus den kan også vejlede dig ..

Spørgsmålet er nok om du vil køre hurtigt eller skal køre i meget varieret tærren ?

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

#3   24. mar 2012 vil da gerne have fart på men der er os meget bakket og såen herude hvor jeg bor..

har kigget på et par K2 hos skatepro.dk men de var med plastisk skinne og en skrev i kommentar at efter 20 km skulle hjulene roteres

• #4   25. mar 2012 Jeg ville nok gå efter nogle 84mm hjul.. Jeg kører selv med 90 mm men jeg er også ret lille af min størrelse, så har ikke de store problemer med at accellerer.. hvis du er stor ville jeg tage lidt mindre, men da du også gerne vil have fart på er 84 mm nok at foretrække.. Jo større hjulene er og jo mere mellemrum der imellem hjulene, jo sværere er de at styre så det skal du også lige tænke på

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

#5   25. mar 2012 http://www.skatepro.dk/119-499.htm

har kigget på dem her.. er de noget værd tror du ? de er dog med komposit ramme

• #6   25. mar 2012 Tjek dem her

http://www.skatepro.dk/119-5225.htm

En af mine kammerater har dem og han er vildt glad for dem! Vi var nede i forretningen og ville have haft nogle andre i samme prisklasse, men skatepro insisterede på at vi tog disse istedet, da de var langt bedre..

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

#7   25. mar 2012 de ser fede ud.. må op og kigge i butikken og se hvad jeg kan finde.. men sku mange penge og bruge på det hvis ikke man kommer ordentlig igang

Kommentér på:
valg af inliners ??

Annonce