{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

pre-workout supplements {{forumTopicSubject}}

hej.
jeg er begyndt at gå meget op i styrketræning og spiser sund protein rig kost og alt det man nu skal.
Jeg tager 2 scoops protein pulver efter min træning og hvis jeg trænder om formiddagen(på mine fridage fra arbejdet) Tager jeg en enkelt inden senge tid.*
Men mit spørgsmål er egentlig om nogle af jer bruger pre workout supplements.
Hvis ja, hvilket bruger i, og virker det??
Håber på seriøse svar smiley
God weekend.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pre-workout supplements
  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 95
    #1   1. jun 2012 Jeg har prøvet NO-xplode 2.0
    Jeg skal da lige love for det kvikker dig op, og i mit tilfælde fik jeg også bedre pumps, og en mere fokuseret træning, men det kan også give lidt hovedpine, søvnbesvær og prikken i huden ved nogle. Jeg har dog ikke bemærket dette. På Gymnordic.com kan du læse folks erfaringer med samme og andre produkter og det lader til at de fleste vil anbefale NO-xplode frem for andre lign. produkter. Om det er sundt skal jeg ikke kunne sige, for det ser godt nok farligt ud i den selvlysende røde spand smiley

• #3   1. jun 2012 Tak for svarene drenge. Jeg tror jeg vil prøve det engag så. Og kigge anmeldelser på web sites smiley

• #4   1. jun 2012 Jack3d smiley

• #5   1. jun 2012 dem jeg kender som har prøvet no-xplode og jack3d osv osv, de KAN ikke træne uden det nu, fordi det giver så meget energi, så når de ikke tager det får de en total død træning fordi de har vænnet sig til pulveret.. så gør det med måde smiley

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #9   1. jun 2012 Har både kørt No-Xplode før i tiden, og nu xplode 2.0
    Synes det virker helt fint, det gir lige lidt ekstra energi, men som de andre siger skal man ikke tage det for lang tid ad gangen fordi du vænner dig til det, jeg plejer at køre 2 måneder, og så 1 måneds pause, det fungere fint.
    Jack3d skulle være i den lidt tungere ende, men har også hørt rygter om at det kan give positiv i en dopingtest, det har jeg dog aldrig fået bevist, måske nogle der kan svare på det?

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #11   1. jun 2012 Læste konkret at det kunne give udslag i en dopingtest, og det er derfor man ikke kan købe det hos Gymnordic, men har bare aldrig fået det bekræftet.
    Kan sgu bare ik huske hvor jeg læste det, tror det var på gymnordics facebookside.

• #12   2. jun 2012 Hvor er man da bange for at blive taget i en dopingtest henne :D?

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 579
    #13   2. jun 2012 Jack3d giver en positiv dopingtest, det er på grund af Methylhexanamine. Det bruges i mange pre-workouts, formentlig også 1.m.r., ved fx at det også er i MuscleTechs Neurocore.
    DMAA er i øvrigt også blevet forbudt i USA for nylig.

• #15   2. jun 2012 Der var jo nemlig derfor jeg gerne vil vide det :D? For i et center vil du ikke blive taget for doping hvis du bruger jack3d...

• #17   2. jun 2012 Ja men er det ikke kun ved konkurrencer du kan blive testet positiv for det? Jeg tror altså ikke du bliver testet positiv hvis der er kontrol i centeret.. Men jeg kan sagtens tage fejl her..

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 579
    #19   3. jun 2012 Så vidt jeg kan se, så er DMAA kun forbudt i forbindelse med konkurrence.
    (link fjernet)
    Tjek afsnit b i "Stimulerende stoffer inkluderer", de kalder det bare "methylhexaneamin (dimethylpentylamin)".
    Listen jeg linker til er "S6. Stimulernde stoffer" som hører ind under kategorien "Stoffer og metoder forbudt i konkurrence"

Håber det hjalp.

Kommentér på:
pre-workout supplements

Annonce