971 visninger
|
Oprettet:
Gode sider ang. styrketræning? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg ville høre hvilke af de mange danske sider der er gode? Jeg synes der er mange forskellige, men jeg vil helst kun læse på de sider som er gode eller anerkendte.
Så mit spørgsmål er egentlig hvilke sider man kan få viden på og være sikker på det er god viden?
Jeg håber i kan hjælpe
jan 2009
Følger: 35 Følgere: 33 Fotoprofiler: 1 Emner: 28 Svar: 124
Det kommer an på hvilken information du søger..
Søger du Info omkring Anaboler og træning på ekstremt højt plan så er www.bodyhouse.dk det perfekte sted..
Hvis du vil have en hjemmeside hvor kosten er i højsædet er www.bodybuilding.dk stedet..
EllerS er der www.motion-online.dk ...
SIDST MEN IKKE MINDST..
Gruppen •Kost & Fitness• ... http://www.baboom.dk/grupper/kostfitness
Et super sted, men overvej, hvilke råd du lytter til, for nogen snakker lort..
Det gælder stort set alle stederne..
aug 2007
Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332
Men mange tak.
Og ja det er nemlig derfor jeg ville høre på hvilke sider der er færrest der snakker uden at have forstand til det..
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Det er Musclezone.dk idag...
Jeg har droppet bodybuilding.dk da deres mods er nogle sære sataner en gang i mellem efter min mening. magen til mave sure mennesker skal man lede længe efter. Læser kun bodylab.dk´s artikler.
Musclezone.dk er meget mere afslappet men du får de samme svar, bare en dag eller 2 langsommer da der er færre aktive medlemmer.
Der er også et mere nuanceret syn på alt der, da de ikke er blevet tævet oven i hoved med principper som 1-3 personer kan lide og derfor er det, det eneste som virker.
maj 2011
Den gennemsnitlige IQ på BH.nu er heller ikke noget at råbe hurra for efterhånden... Der kommer sgu nogle spørgsmål, hvor man ikke ved om man skal grine, græde eller hoppe ud fra en bro...
Men Thez . Tjek lige den her, så du kan se hva jeg mener ;P
(link fjernet)
maj 2011
Nej ved godt at 1 indlæg ikke siger noget, men kig videre... Syntes at der er flere mennesker som bare ligger sig om på ryggen og skriger på hjælp, i stedet for at sætte sig ned, og læse i 30 min om standard kost og ernæring...
maj 2011
Men efter som at der kommer nogle brølere en gang i mellem ville jeg aldrig føle mig helt sikker på det svar jeg fik, for at være ærlig...
Gode sider ang. styrketræning?