647 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Andre der har eller skal løbe maraton? Andre der har eller skal løbe maraton?

Jeg er igang med at træne op til et maraton men kunne rigtig godt tænke mig at tale lidt med andre der enten har løbet eller også er igang med træning til et. Jeg ved godt at der findes 1000 programmer på nettet man kan følge for at blive klar. Men jeg er mega dårlig til at skulle følge sådan en plan, så kunne godt bruge nogle råd og fif til at kunne nå mit mål.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre der har eller skal løbe maraton?
  • #1   17. okt 2012 Har du nogen råd til hvordan jeg skal træne op til det. Der er et halvt år til ca, så har lidt tid. Men rent faktisk kan jeg ikke ret godt li at løbe, har svært ved at holde motivationen oppe og endnu sværer ved overhoved at komme ud af døren smiley

• #2   17. okt 2012 smiley

profilbillede
  • #3   17. okt 2012 Nu er jeg også selv begyndt at træne op til Maraton.. Jeg har fundet en jeg løber med hver anden dag for at kunne holde mig selv igang.. Det har hjulpet på mig i de hårde tidere..

Håber du kender en der vil hjælpe dig.

Mikkel

• #4   17. okt 2012 Kender ikke nogen i nærheden der har lyst til at løbe fast med mig

• #5   18. okt 2012 Det eneste trick er det psykiske! træn det psykiske ved at sige du kan! Så kan du alt virkelig!
    og så når andre folk siger du ikke kan så skal du bare lukke ørerne og vide at du godt kan!
    - Hvis det er for hårdt at løbe til at starte med så træn ved at gå i et højt tempo meget meget lange strækninger og øg tempo
    -hvis du ikke synes det er for hårdt at løbe til at starte med så start med at træn den rigtige vejretrækningsrytme i lange træk flere kilometer
    -sæt dig et ugeligt mål! og lige så stille stige i niveau fra meget lange gåture i højt tempo til løbe ture på en marathon eller i hvert fald meget højt gå tempo!

Kommentér på:
Andre der har eller skal løbe maraton?

Annonce