1.317 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

nogen herinde der sejler jetski eller vandscooter ?? nogen herinde der sejler jetski eller vandscooter ??

ville høre om der nogen herinde der sejler jetski eller vandscooter der har lidt forstand på motoren i dem og mekanikken. evt har lyst til sommer at sejle lidt sammen da ingen jeg kender selv sejler jetski/vandscooter. Da der ligger en strand 4 km fra min bopæl der ikk blir brugt så meget om sommeren syntes jeg det ikk oplagt sted at sejle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen herinde der sejler jetski eller vandscooter ??
  • #1   6. nov 2012 Sejler seadoo rxp. Hvad sejler du ?

• #2   6. nov 2012 har lige anskaffet mig en kawasaki sx300 jetski der er igang med at blive renoveret smiley kun en lille start maskine

• #3   6. nov 2012 smiley drop det. Den er INTET værd. Alt for effekt svag til bare at skabe et par sjove timer på vandet.
    Du må ikke putte penge i den. Sælg og køb noget som faktisk kan bruges.

Du skal MINIMUM have en 550er. Og allerhelst en superjet.

• #4   6. nov 2012 den skal bare have nyt stempel og luftfilter og så får den en hjemmelakering. så et par testture til sommer og så var planen at få noget større efter lidt øvelse på den lille kawa da jeg aldrig har sejlet jetski før.

• #5   6. nov 2012 og så fik jeg også nærmest kastet den sx300 i nakken for 2 uger siden smiley

• #6   6. nov 2012 Den kan ikke sejles på... Desværre. Den er ikke stempel prisen værd.

Hvis du har mulighed for at prøve en før du ofre penge så gør det. Du bliver så skuffet smiley

• #7   6. nov 2012 450 kr kan jeg godt lige overkomme at ligge i den. og syntes ik jeg vil købe en superjet før jeg ved om det noget for mig smiley
    men kig under mit fotoalbum der nogen billeder af min sx300

• #8   6. nov 2012 Har været der. Og har ved flere lejligheder prøvet en sx300, og det er ikke noget som øger lysten til at sejle jetski.

Men det er selvfølgelig ikke noget du kan bruge til noget positivt. Og RIGTIG mange har før dig tænkt "så ringe kan den sgu da ikke være" de har alle ændret mening, og det vil du også gøre, når du har bakset med lortet et par timer og stadig ikke har kunnet dreje fordi det har den ikke kræfter til....

Men du kan sende mig en pb når du har været på vandet. Så kan vi snakke jetski, og hvad du skal gå efter smiley

• #9   6. nov 2012 planen var også bare lige at få den sejl klar os så lige et par test ture og så ellers sælges igen til noget sjovere smiley

Kommentér på:
nogen herinde der sejler jetski eller vandscooter ??

Annonce