{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

f4shion $
f4shion $
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18

Muskeleksperter ? :b {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg tænkte på hvordan jeg kan få det bedste resultat ved at købe Kreatin plus Protein mht mærker osv.

- Eller andre ting som giver godt?

Og hvordan skal man tage det ? :b

På Forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskeleksperter ? :b
  • #1   9. okt 2007 Hvilken sport dyrker du?

• f4shion $
    f4shion $ Tilmeldt:
    feb 2007

#2   9. okt 2007 Styrketræning

• #3   9. okt 2007 Hvor længe har du trænet?
    Vægt og højde?

der skal lidt mere info til for at kunne hjælpe dig smiley

Men hvad angår mærker, så er der nogen som sværger til det ene mærke og nogen som sværger til noget andet,.. har altid forskellig virkning på folk... Jeg har selv EAS kreatin og PVL Mutant mass Gainer, da det er hvad forhandleren sagde var godt... Og Gainer har da en god effekt... 2,5 kg kropsvægt på 10 dage...

• #4   9. okt 2007 spørg i dit motions center.. tror de kan gi et bedre svar end os herinde..:P
    men jeg plejer at ta 2 "ske-fulde" protien og 2 "ske-fulde" kreatin.. (kreatin. den der lille ske ting der)
    og så en halv liter mælk elr kakao ..:D

• #5   9. okt 2007 2 gram protein pr kg/kropsvægt er ca hvad du skal have... Kreatin er et naturligt stof i kroppen, og dem som tager kreatin er dem hvis krop ikke kan producere nok... Kreatin er med til at restituere dine muskler hurtigere...

• #6   9. okt 2007 Steffen N> vi skal da vist have gjort noget ved vores navne... Folk skulle jo nødig tro vi er skizofrene smiley

• f4shion $
    f4shion $ Tilmeldt:
    feb 2007

#7   9. okt 2007 Heeh okay, jeg drikker også en halv liter kakao :b.

Men jeg vil gerne have det går lidt hurtiger du ved hehe smiley

Er 186

Vægt : 82

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 133
    #8   9. okt 2007 Det vigtigste er at du konstant får proteiner og noget kalorier indenbords i de 48 timer dine muskler restituerer efter du har trænet. Jeg går ud fra vi taler om tungvægtsløfting fordi ellers har du ikke brug for protein pulveret ihvertfald.

Du skal også huske at indtage protein LIGE efter træningen, da det er der dine muskler bruger flest. Og husk du kan ikke tabe dit fedt samtidig med at du gainer muskler. Først gainer du nogle kilo (Noget fedt, og noget muskelvæv) og derefter cutter du alt det overflødige fedt fra (Der omkring strand sæsonen) og sådan kører det ellers i en cirkel året rundt.

Med hensyn til kreatinen så plejer jeg at tage det i et glas vand inden jeg tager ind og træner, eller blande noget i en 0,5 ltr vandflaske og tage med derind, det kan ihvertfald anbefales hvis din træning varer længere end en halv time, så du får en konstant mængde af det, ellers brænder du det af for hurtigt.

Ellers så er mælk og bananer det bedste du kan spise inden du tager ind og træner, det gir skide god energi. Og undgå koffeinholdige drikke omkring træningen.

Det var vidst det.

Ellers så besøg bodybuilding.dk eller getbig.dk

• #9   9. okt 2007 Mester, tror du vil få mere ud af at besøge:

www.bodyhouse.dk (Inden du stiller spørgsmål, så læs.. de er rimlig agressive der inde)
    og
    www.bodybuilding.dk

smiley

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#10   9. okt 2007 Steffen N - Han behøver ikke 2gr protein per kilo kropsvægt, det er kun de virkelig store drenge der har brug for så meget, men der sker jo ikke noget ved at indtage det, da overflødige proteiner bliver brændt af som alt andet, og mætter mere end tarvelige tomme kulhydrater.

• f4shion $
    f4shion $ Tilmeldt:
    feb 2007

#11   9. okt 2007 Okaay i skal have tusinde tak smiley

• #12   9. okt 2007 www.getbig.dk er lidt mere "venlige" i deres svar... Og der kan du bare spørge frit...

Protein hjælper... Ikke på alle, men langt de fleste! Kreatin kan have effekt på nogen...

kakao kan være et godt alternativ, men som jeg sagde, så er det ca 2 gram protein pr/kg kropsvægt... I dit tilfælde skal du have ca 160 gram protein om dagen... Protein er kroppens byggesten... Kan komme med en længere forklareing (er ved at uddanne mig til lægeeksamineret fysiurgisk massør og har en hel del anatomi os)

• #13   9. okt 2007 Joachim H> jeg smider i hvert fald den mængde ind om dagen, og det har sgu hjulpet mig en hel del... smiley

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#14   9. okt 2007 Og jo Proteinpulveret virker for ALLE der får for lidt i deres normale kost, så er det op til dig at udregne hvor meget du får. Og kreatinen virker også, folk der siger det ikke virker bruger det ikke rigtigt.

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#15   9. okt 2007 altså hvor mange proteiner du får i din daglige kost

• #16   9. okt 2007 Joachim H> Kreatinen virker hvis ikke din krop kan producere nok... Jeg får ikke noget ud af at tage kreatin.. det kommer bare ud igen, sammen med andre affaldsstoffer...

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#17   9. okt 2007 din krop producerer nok til de daglige strabadser, men 30 minutters tungvægtsløftning er ikke helt normalt for kroppen, og der kan den ikke følge med, man bliver fuldstændig brændt af så man knapt kan stå på benene efter en time. Tror ikke på kroppen producerer nok til den slags træning.

• #18   9. okt 2007 Joachim H> Hvad er for dig tungvægtsløftning? Max belastning?

• #19   9. okt 2007 Simon B> YEP!!! det vigtigste råd kom du med til sidst... TRÆN CLEAN!!!

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#20   9. okt 2007 altså få reps squat, bænk og død, hvor man kun kan tage vægten 1 gang. Ikke muskelopbyggende, men styrkeopbyggende blandet med nogle almindelige sæt af 6-10x3-4 reps.

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#21   9. okt 2007 Simon B, ja en planlagt kostplan er vejen frem

• #22   9. okt 2007 Joachim H> Så er kreatin jo vigtig for dig, men ikke nødvendigvis for andre... smiley Kommer jo an på træningsmetoderne... Jeg skifter, og kører en måned med 3'8 og så en måned med 5'5 og højere vægt...

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#23   9. okt 2007 Simon B, nej også det jeg prøver at sige, 1 rep giver ikke muskler, men det gør de muskler du har sejere, og giver styrke.

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#24   9. okt 2007 nej men nu skrev han jo det var styrketræning, så gik ud fra det var det han mente. Hvis det bare var fitness blandet med en smule bodybuilding så er det jo ikke sikkert han skal bruge det.

• #25   9. okt 2007 Joachim H> Tror der er noget du har misforstået der med hensyn til din træning... Hvis du kun tager en gentagele i alle sæt, så kan du næsten ligeså godt lade være...

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#26   9. okt 2007 Lærte det af en der har haft rekorden i silkeborg i sine unge dage, med en bænkpressløft på 180 kilo, så tror han ved hvad han snakker om :-P, nej jeg troede heller ikke rigtig på det først. Men det er hvor du starter med at kunne løft den de der 6 gange, og så kører du ellers bare kilo på indtil du lige akkurat kan løfte den 1 gang, det er ikke noget man gør ved hver træning, men måske 1 gang om ugen.

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#27   9. okt 2007 hov undskyld, ikke 180 kilo, 160.

• #28   9. okt 2007 Joachim H> du kan faktisk godt træne på en anden måde, hvor du f.eks tager noget op du ikke selv kan løfte op, men så sænker du vægten så langsomt du kan... smiley

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#29   9. okt 2007 Steffen N, altså hvor en person rækker dig en vægt som du ikke kan løfte, og så skal du stille den så langsomt du kan , eller hvordan ?

• #30   9. okt 2007 Joachim H> Præcis... Hvis du f.eks sidder ved preacher og træner biceps... så smider du bare vægt på som du ikke kan løfte op, men får den så løftet op, og så sænker du den bare så langsomt du nu kan...

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#31   9. okt 2007 Interessandt . Skulle dette virke på samme måde som at løfte vægten 1 gang, altså ikke muskelopbyggende , men styrke det væv man har?

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#32   9. okt 2007 Hehe Simon B, du tager satme det program seriøst hvis du har sengetid med smiley

• #33   9. okt 2007 Joachim H> bada bum... Puhaaa... Jeg ved det ikke... Har ikke prøvet det... men det er ikke dit væv du styrker, det er dine cellers evne til at frigive mere energi... Når du træner bygger du ikke dit væv op, men dine muskelceller... Mange tror det er vævet man får flere bundter af, men nej... grunden til din arm f.eks bliver større er at dine celler, som ligger mellem fibrene, bliver større og så bliver der større afstand mellem dine muskelfibre/væv...

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

#34   9. okt 2007 haha jamen dog, så blev man lige klogere. Ej jeg må også hellere hoppe i kanen, når ikke at få 8 timers søvn lige meget hvad, for fanden det skal indhentes i weekenden. Nå men godnat derude, og tak for debatten Steffen ;-p

• #35   9. okt 2007 Simon B> Hehe... Det kan der så være noget om... Men man kan jo altid forsøge med alternative træningsformer! smiley

Joachim H> Jeps... Troede sgu os det andet indtil jeg kom i gang med uddanelse... Så lærte jeg sgu meget, og nu træner jeg en hel del anderledes... smiley Og retter en del på folks kropsholdning under træning... hehe... debatten kan altid fortsætte hvis der er mere du vil vide smiley

Men godnat drenge!

• #36   9. okt 2007 Som der er blevet sagt..
    www.bodyhouse.dk

Læs dig lam derinde! Det vil hjælpe, lær om ligevægtsindtag m.m.

• #37   9. okt 2007 Daniell> Kan da kun se indlæg om steroider osv derinde... Det er sgu ikk lige hvad jeg vil kalde nyttigt... Men der er jo nogen som tager den nemme/dumme vej! det må de sgu os selv om...

• #38   9. okt 2007 Steffen, så kigger du vidst ikke ordenligt efter. Og har du husket, at bruge søgemaskinen?

• #39   9. okt 2007 daniell> Har kigget... der er da steder hvor der står noget nyttigt... Men hvorfor så ikke en side "magen til" uden alt det doping, som f.eks www.getbig.dk?

• #40   9. okt 2007 Daniell> Jeg er stor modstander er brug af alle former for stoffer... så nok derfor jeg "Så det negative" først... Ikke et dårligt ord om siden, men jeg holder mig nu til den anden...

• #41   9. okt 2007 Det er osse helt iorden, det er en holdning at have.
    Men ja, bodyhouse.dk er meget præget af brugen af forskellige anabolske stereoider, men ikke kun stereoider. Osse alle mulige andre ting som KAN hjælpe, f.eks fedtforbrændende kombinationer osv.
    Men nok OT.

Jeg kigger da ihvertfald lige på www.getbig.dk

• #42   9. okt 2007 Det er osse helt iorden, det er en holdning at have.
    Men ja, bodyhouse.dk er meget præget af brugen af forskellige anabolske stereoider, men ikke kun stereoider. Osse alle mulige andre ting som KAN hjælpe, f.eks fedtforbrændende kombinationer osv.
    Men nok OT.

Jeg kigger da ihvertfald lige på www.getbig.dk

• #43   9. okt 2007 Daniell> Ja, det er det mest i øjnefaldende på den side efter min mening... Men det er deres valg...

men ja, tage et kig på getbig... det synes jeg er en rigtig god side...

God træning derude!

• #44   10. okt 2007 simon B> Jeg er ikke dum, SÅ NEJ HERFRA! Og kommer ALDRIG til at røre det...

• #45   10. okt 2007 Steffen N> det er flot du kan skrive noget til dig selv og ikke om mig! smiley

• #46   10. okt 2007 Steffen N> Ja bare du selv ved det smiley

• #47   10. okt 2007 Steffen N> Yep... det gør det nemlig... hehe, ja det var nu meget sjovt indtil du begyndte at sige jeg havde taget roids... så synes jeg ligesom det sjove gik af det, da jeg er stærk modstander af det lort!

• #48   10. okt 2007 Steffen N> Jeg har fået mine piller her til aften... så det er vis dig som har glemt at tage dine... smiley

Kommentér på:
Muskeleksperter ? :b

Annonce